מסיבת הרחוב של FRONT STAGE לפני שבועיים (צילום:Katarin Savina)
מסיבת הרחוב של FRONT STAGE לפני שבועיים (צילום:Katarin Savina)

חפירות במרכז העיר: מסיבת הטראנס שתרעיד את המדרחוב

היום, שישי, 26.7, תתקיים במדרחוב מסיבת רחוב ענקית של FRONT STAGE ועיריית ירושלים. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 26.7.19 08:07

שמש, אנשים יפים, מוזיקה טובה, אוויר ירושלמי ואווירה מעולה: קבלו את מסיבת הטראנס שתרעיד היום, שישי (26.7), את ירושלים. טוב, נו, לא את כל ירושלים – רק את מרכז העיר בדגש על מדרוח בן יהודה.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

זו תהיה המסיבה השנייה והאחרונה של FRONT STAGE ועיריית ירושלים לקיץ הנוכחי. באירוע הראשון, שנערך לפני שבועיים בדיוק באותו הלוקיישן, רקדו וקפצו למעלה מ-6,000 צעירים וצעירות.

היום, כאמור, תתקיים המסיבה השנייה במדרחוב בין השעות 18:00-16:00 (כניסה חופשית החל מהשעה 15:30). על העמדה יטפסו הפעם דיג'יי BLiSS, שמגיע למדרחוב בן יהודה אחרי הופעות בפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם, ועם גיטרה לייב. אחריו יעלה לעמדה דיג'יי LiBra, שמבטיח הופעה משוגעת עם חתימת הסאונד שמאפיינת רק אותו.

כמו במסיבה הראשונה, גם הפעם הבר הירושלמי טאפ&טייל יהיה אחראי להרוות את צימאונכם, כאשר השתייה תימכר בכוסות אקולוגיות ומתכלות לטובת צמצום השימוש בפלסטיק מזהם.


יורם ברוורמן (צילום: עיריית ירושלים)

יורם ברוורמן (צילום: עיריית ירושלים)


יורם ברוורמן, מנהל אגף תרבות ואמנויות בעירייה, מתגאה בשיחה עם "כל העיר": "אנחנו, עיריית ירושלים, המצאנו את הפורמט הזה של מסיבות הרחוב. הפורמט הועתק אמנם להרבה ערים בארץ, אבל הוא עדיין מיוחד בירושלים יותר מאשר בכל מקום אחר, וממספר טעמים: ראשית, המוזיקה אצלנו היא מוזיקת טראנס, שזה הדבר האחרון שמתחבר לעירייה – נכון? יש למסיבות שלנו קהל מסור ונאמן שמגיע בכל שנה ולא רק מירושלים. המראה של טורי מכוניות מגיעות אל העיר לקראת המסיבות הוא מלבב ומשמח. מעבר לכך, כולם מכירים את האווירה והאופי המיוחד שיש בירושלים לפני כניסת השבת ואם משלבים את זה עם המסיבות הללו אז קורה כאן משהו מדהים".

"בקליק אחד רחוב שלם ואלפי צעירים פתאום קופצים, חוגגים ושמחים", מוסיף ברוורמן. "ולאחר מכן, בסיום המסיבה, המעבר לתכונת השבת הוא מיוחד ומדהים. בתוך כמה רגעים הרוגע והשקט ואווירת השבת חוזרים. פשוט לא להאמין שזה מתרחש. אני חושב שהאופי והחיבור בין כלל המרכיבים הופכים את מסיבות הרחוב בירושלים למה שהן. אם מוסיפים לכך את הקהל הנאמן, הרי שנוצר תמהיל מושלם מבחינתנו, ועם כל הצניעות – אין מסיבות כמו זו בירושלים בשום מקום אחר".



"הפרונט סטייג' היא מסיבת טראנס אורבנית שמתקיימת בלב ירושלים זו השנה העשירית ברציפות", נמסר ממחלקת הצעירים שבאגף תרבות ואמנויות בעירייה. "בזמן שאירועי טראנס מתבטלים. ירושלים היא זו שמחבקת את הסצנה. זה קורה בהובלת ראש העיר משה ליאון ובהפקת אגף תרבות, בשיתוף פעולה מבורך עם המשטרה ועם אגף חירום וביטחון ואגף תברואה והפיקוח העירוני".

"מסיבות 'FRONT STAGE' מהוות חלק משרשרת אירועים והפקות ביוזמת העירייה לקראת הקיץ", מוסיפים בכיכר ספרא. "בנוסף, יש על הפרק גם מופעי ענק בכיכר ספרא, בבריכת הסולטן ובהיכל הפיס ארנה, כל זאת לטובת תושבי ירושלים והמבקרים בה".


מסיבת הרחוב של FRONT STAGE לפני שבועיים (צילום:Katarin Savina)

מסיבת הרחוב של FRONT STAGE לפני שבועיים (צילום:Katarin Savina)


במחלקה לאירועי צעירים מסכמים ואומרים כי "המסיבה הראשונה השנה התקיימה בשישי לפני שבועיים והביאה למדרחוב בן יהודה קהל אדיר של 6,000 איש שבא לחפור עם דיג'ייז DEKEL ו-RISING DUST, שאמרו על הבמה שלמרות שהם הופיעו בפסטיבלים הכי נחשבים בעולם – הכי טוב לחזור הביתה לירושלים. אנחנו רוצים להודות לקהל האדיר שלנו, הירושלמים, ואלו שמגיעים כל שנה מכל קצוות הארץ. גם היום נוכל לחגוג בלב המדרחוב במסיבת טראנס קייצית של שישי צהריים כמו שרק ירושלמים יודעים לחגוג".




 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עג

    למה לא גם בפורים? למה בפורים צריך להפריע לתושבי נחלאות?
    עוד תמהונים מהעיריה שלא יודעים כלום?

  2. בושה לירושלים

    פשוט בושה!!!!
    הבאתם אותנו עד לשם ולא אמרתם שזה מגיל 18+
    תתבישו לכן!!!!!!!

  3. תומר טקסי

    סוף סוף קצת חיים בירושלים רק ארועים כאלה יחזירו את ירושלים על המפה מבחינת אטרקציות ושיגדו שלא משעמם כאן !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר