חלק מציוד שנמצא בתוך דירת ההימורים בקרית היובל (צילום: דוברות המשטרה)
חלק מציוד שנמצא בתוך דירת ההימורים בקרית היובל (צילום: דוברות המשטרה)

נחשפה דירת הימורים בקרית היובל: ז'יטונים, קלפים ועשרות אלפי שקלים – שני עובדי עירייה נעצרו

משטרת ירושלים פשטה הלילה על דירה ששימשה לפי החשד להימורים לא חוקיים - בדירה שהו כ-20 צעירים שהשתתפו לפי החשד במשחקי מזל; שני עובדי עיריית ירושלים נעצרו; צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 24.7.19 12:56

ז'יטונים, קלפים, משחקי מזל ועשרות אלפי שקלים נתפסו הלילה בדירה בקרית היובל בירושלים, שלפי החשד שימשה להימורים לא חוקיים. בלשי משטרת ירושלים פשטו על הדירה.

במהלך הפשיטה נעצרו שני חשודים, בשנות ה-40 לחייהם, שניהם עובדים בעיריית ירושלים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"אמש, בעקבות פעילות משטרתית אותרה דירה בקרית היובל בירושלים המשמשת כדירת הימורים", מספרים הבוקר, רביעי, במשטרת ירושלים, "לדירה הגיעו שוטרים כשהם מצוידים בצו בית משפט, בכניסה לדירה הבחינו, בכ-20 חשודים המשחקים על פי החשד ב'משחקי מזל’, על שולחנות המשחק, במקום היו מונחים קלפים ואסימוני הימורים (ז'יטונים) ונתפסו עשרות אלפי שקלים ומטבע זר".


 


השוטרים עצרו לחקירה שני חשודים בהפעלת המקום, בשנות ה-40 לחייהם, תושבי ירושלים, בחשד להפעלה וארגון של משחקים אסורים. היום, רביעי, יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרם.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "פעילותם הנחושה של השוטרים להגיע למקום בו מתבצעת העבירה ולהפסיקה, הביאה לחשיפתה ‘על חם׳ של דירה הפועלת כפלטפורמה להפעלת הימורים בלתי חוקיים באופן נסתר שאינו גלוי לעין. המשחקים האסורים המנוהלים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ועלולים להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי עד לכדי סכנת חיים".



 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר