תיאטרון ירושלים (צילום: טל נתנאל-נוריאל)
תיאטרון ירושלים (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

החניון שיפתור את בעיית החניה סביב תיאטרון ירושלים

ל"כל העיר" נודע כי בעוד כשלושה חודשים ייפתח החניון החדש סמוך לתיאטרון שכולל 600 מקומות חניה. מנכ"לית התיאטרון יפעת צחי-קריאל אומרת ל"כל העיר": "אנו מתקרבים לרגע המיוחל של פתיחת החניון"

פורסם בתאריך: 28.7.19 06:00

"החניון החדש ליד תיאטרון ירושלים ייפתח בחודש אוקטובר", כך מספרת ל"כל העיר" מנכ"לית תיאטרון ירושלים יפעת צחי-קריאל. "נכון, יש לנו מצוקת חניה מאוד קשה היום, העירייה מודעת למצוקת החניה של התיאטרון, ואנחנו מפנים את מי שמקבל דוחות חניה סמוך לתיאטרון לעירייה. אך, החניון כבר מוכן, אנו מתקרבים לרגע המיוחל של פתיחת החניון".

סמוך לתיאטרון ירושלים, ברחובות שופן ודוד מרכוס, נרשמת מצוקת חניה חמורה, במיוחד במועדים שבהם ישנן הצגות בתיאטרון, מופעים או ותרבות שונים. החניון שבונה חברת "האחים חסיד", שצפוי להיפתח ליד התיאטרון, יכיל כ-600 מקומות חניה – אין ספק שפתיחת החניון תוביל להקלה משמעותית על עומסי החניה באזור.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


על רקע בשל המחסור הרציני בחניה באזור תיאטרון ירושלים, והבנת מצד העירייה, במרוצת השנים התקבע נוהג – כאשר ישנם אירועים והצגות בתיאטרון, לא מחולקים דוחות לרכבים החונים במקומות אסורים, כל עוד אינם מפריעים לתנועה. ממש בדומה לנהוג באזור מלחה, כאשר מתקיימים משחקי כדורגל של בית"ר ירושלים בטדי, גם שם לא ניתנים דוחות לרכבים החונים במקומות אסורים כמו: חניה על מדרכה, חניה במדרכה המסומנת באדום-לבן וכו'.


תיאטרון ירושלים (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

תיאטרון ירושלים (צילום: טל נתנאל-נוריאל)


אולם למייל האדום של "כל העיר" הגיעו תלונות מצד מבלים בתיאטרון ירושלים שסיפרו כי קיבלו דוחות חניה בסביבת התיאטרון. מבדיקה שערך "כל העיר" בעיריית ירושלים עולה כי החל מ-1.4.19 ועד כה חולקו כ-370 דוחות לרכבים שחנו בחניה אסורה ברחובות שופן ודוד מרכוס.



"המנהג היה שעיריית ירושלים איננה מקפידה בערבי הצגות בתיאטרון לחלק דוחות", מספר ל"כל העיר" אחד הפונים שקיבלו דוח חניה. "בחודש אפריל, לאחר הצגה שראיתי בתיאטרון הופתעתי למצוא דוח על סך 500 שקלים. באותה הנקודה חונים באין מפריע רכבים כבר עשרות שנים. האם השתנתה מדיניות העירייה"?.


תיאטרון ירושלים (צילום: יח"צ)

תיאטרון ירושלים (צילום: יח"צ)


בעיריית ירושלים מציינים כי "עת מתקיימים אירועים בתיאטרון ירושלים פקחי החניה מונחים להגביר אכיפה החל מהשעה 18:00. האכיפה מתבצעת בסביבת התיאטרון עד לפתיחת חניון 'האחים חסיד' במקרים הבאים: מקומות שמורים לנכים, חניה במקומות שמורים לבעלי תו חניה אזורי, חסימות אשר לא יאפשרו מעבר לרכבי הצלה כמו מד"א וכיבוי אש".



תיאטרון ירושלים (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

תיאטרון ירושלים (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר