פגישת העבודה בנושא השריפות, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
פגישת העבודה בנושא השריפות, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: נלחמים בשריפות ביישובים ובכפרים הסמוכים לעיר

בעקבות ריבוי תלונות מצד התושבים, התכנסה ישיבה דחופה, שבה הוחלט על דרכי הפעולה להתמודדות עם התופעה

פורסם בתאריך: 5.11.17 10:05

מה עושים עם השריפות הרבות, שהפכו למטרד של ממש עבור תושבי מעלה אדומים? ראש העיר בני כשריאל כינס באחרונה בלשכתו ישיבה מקצועית רבת משתתפים בנושא השריפות בכפרים וביישובים הסמוכים לעיר. אלו התרבו מאוד בתקופה האחרונה, וגורמות לעשן סמיך ולריח חריף המהווים מטרד גדול מאוד, בעיקר עבור תושבי שכונות הקצה, כמו שכונת מצפה נבו.
חבר מועצת העיר יהודה אסרף, מחזיק תיק שפ”ע, אמר במהלך הישיבה כי מתקבלות לאחרונה תלונות רבות של תושבים, אשר טוענים כי המצב בלתי נסבל, ולא יכול להימשך כפי שהוא.

בישיבה השתתפו כלל הגופים המקצועיים הרלוונטיים העוסקים בנושא, בהם נציגי המנהל האזרחי ומנהל מחלקת הפיקוח במנהל, קמ”ט איכות הסביבה וצוותו המקצועי, קציני מג”ב עוטף, יו”ר איגוד ערים לאיכות הסביבה יהודה, נציגי מועצת העיר, נציג המשטרה, אנשי אגף הביטחון ונציגי התושבים. בפגישה סוכם, על ידי כל הגורמים, על איחוד כוחות ועל עבודה בשיתוף פעולה, על מנת להילחם בתופעה בצורה יעילה.

 

הוחלט כי במקרה של דיווח על שריפה למוקד העירוני, 107, יופנו התושבים על ידי המוקדנים והמוקדניות לטיפול הגורמים השונים – זאת לאחר תדרוך מקיף לאנשי המוקד. לצד זה, יקצו המשטרה ומג”ב כוחות משטרתיים לטיפול מהיר במפגע, עד כמה שניתן. רכבי הביטחון והשיטור של העירייה יסיירו בסביבת העיר 24/7, כדי לאתר במהירות כל שריפה המתפתחת בסביבת מעלה אדומים, לדווח על כך ולטפל בעניין במהירות.

ראש העיר כשריאל: “אני מודה לתושבים שהגיעו להציג את הבעיה ולהעביר את המסר המדויק. אני מקווה כי התוצאות תורגשנה כבר בקרוב. אנו נעקוב אחר הטיפול בעניין, נגייס את כל הגורמים הרלוונטיים ונפעל בשיתוף פעולה מלא בנושא”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר