גיא יפרח ביחד עם חניכי תנועות הנוער (צילום: עיריית מעלה אדומים)
גיא יפרח ביחד עם חניכי תנועות הנוער (צילום: עיריית מעלה אדומים)

שבוע תנועות הנוער במעלה אדומים: מאות חניכים, עשרות פעילויות

החניכים לקחו חלק בפעילויות הסברה בבתי הספר היסודיים, השתתפו במרוץ ניווט ונהנו מאירוע חגיגי בקאנטרי. העירייה: "חוד החנית של הנוער"

פורסם בתאריך: 19.5.18 12:02

שבוע תנועות הנוער במעלה אדומים הגיע לסיומו כשבעירייה ובתנועות הנוער מסכמים אותו כהצלחה גדולה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במסגרת שבוע תנועות הנוער, מדריכי ופעילי התנועות השונות שפועלות בעיר העבירו שיעורי חברה וערכו הפסקות פעילות במגוון בתי הספר היסודיים בעיר. המדריכים חשפו את הילדים לחשיבות שבהשתייכות לתנועות נוער ולמגוון הקיים בעיר וכמובן הזמינו את כולם להצטרף לפעילות.

אירוע השיא היה, כמדי שנה, המפקד המסורתי, שבו השתתף השנה סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, אשר מנה למעלה מ-1,000 חניכים. במפקד חולקו פרסים לכלל התנועות על עשייתן הקהילתית בעיר.

בעירייה מציינים כי "במעלה אדומים פועלות 9 תנועות וארגוני נוער בכ-12 סניפים שונים הפרוסים ברחבי השכונות השונות עיר. בשנים האחרונות, מספר החניכים החברים בתנועות נוער בעיר נמצא בעלייה מתמדת ואנו שואפים כל העת להגדלת מספר הפעילים בתנועות השונות. תנועות הנוער הן חוד החנית של החברה הישראלית. מחקרים מראים כי ילדים הפעילים במסגרת תנועת נוער רוכשים כישורי עצמאות ובגרות וכן מפתחים כישורים חברתיים נוספים ברמה גבוהה ביותר. בהתאם לכך ניכר כי בוגרי תנועות הנוער מתנדבים בשיעור גבוה יותר לתפקידי פיקוד וקצונה בצבא".

כחלק משבוע הנוער, התקיים גם מרוץ ניווט בסימן 70 שנה למדינה ברחבי העיר והתקיימה ארוחת ערב חגיגית בקאנטרי. במהלך האירוע בקאנטרי נשאלו המדריכים על הסיבות שהובילו אותם להצטרף לתנועות הנוער הם ענו: "כי זה הכי משפחתי שיש וזה נותן מקום ומשמעות לכל אדם", "כדי לתרום ולהכיר חברים חדשים", "המקום שגדלתי בו וקיבלתי את הערכים שלי ואני רוצה להעביר את זה לדור הבא".

גיא יפרח ביחד עם חניכי תנועות הנוער (צילום: עיריית מעלה אדומים)

גיא יפרח ביחד עם חניכי תנועות הנוער (צילום: עיריית מעלה אדומים)

 

איתמר סלוק, מנהל אגף הנוער: "אנו קוראים לכל הורי מעלה אדומים לשלוח את ילדיהם לתנועות הנוער בעיר. אנו בטוחים כי כל ילד יוכל למצוא עצמו מתאים לאחת המסגרות המגוונות הקיימות בעיר וליהנות מכל שיש לתנועות להציע. ניתן לפנות לאגף הנוער במתנ"ס לפרטים נוספים".

סגן ומ"מ רוה"ע יפרח, מחזיק תיק הנוער, מוסיף כי "ככל שיש יותר בני נוער שלוקחים חלק בפעילות בלתי פורמלית זה עושה טוב לעיר. כמה שיותר בני נוער לוקחים חלק בתנועות נוער זה הכי טוב שיש. הנתונים המרשימים של אחוזים גבוהים בגיוס לצבא הם המשך ישיר של פעילות תנועות הנוער בעיר וזה החוסן החברתי האמיתי של מעלה אדומים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר