שבוע הנוער במעלה אדומים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
שבוע הנוער במעלה אדומים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: שלושה ימים של פעילויות לילדים ולנוער

פארק הנוער יארח שלושה ימים גדושים בפעילויות, בהם מגלשות בגובה עשר מטרים, עשרות מתקני מים ומתקן וויפאווט

פורסם בתאריך: 20.7.18 18:08

עיריית מעלה אדומים והמתנ"ס העירוני יזמו את קיומו של הפנינג שכל כולו בסימן הילדים והנוער – שבוע הילדים והנוער שיתקיים בימים שלישי עד חמישי (26.7-24.7) בפארק הנוער, שיציעו מגוון פעילויות מותאמות לכלל הגילאים.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"החופש הגדול בעיצומו, הילדים בחופשה ובעירייה יחד עם המתנ"ס מצאו דרך אטרקטיבית לעניין ולהעסיק את בני הנוער ואת הילדים הצעירים יותר", מציינים בעיריית מעלה אדומים. "אנו יודעים שאם יש מכנה משותף אחד לכל ההורים, זה הרצון לבלות עם הילדים ואם אפשר להתרענן קצת מהחום, אבל בלי לדאוג ממצב חשבון הבנק. כך, במקום להוציא הון עתק על אטרקציות, כל מה שצריך הוא לקפוץ לביקור ובילוי בשבוע הילדים והנוער שיתקיים בפארק הנוער בשבוע הבא".

הפעילויות לילדים ולנוער יהיו מגוונות, ויכללו, בין השאר, מופע מתקן וויפאווט ענק, מגלשות בגובה של עשרה מטרים, עשרות מתקני מים, הקרנות סרטים לכל המשפחה ועוד. הפעילות, יש לציין, תתקיים בכל אחד מימי ההפנינג בין השעות 23:00-16:00, כשבעירייה מדגישים כי הן יהיו מותאמות הן לבני הנוער והן לילדים הקטנים.

סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, מחזיק תיק תרבות: "שבוע הילדים והנוער מתקיים על מנת לאפשר לילדים ולנוער במעלה אדומים ליהנות משלושה ימים מלאים פעילויות ואטרקציות, שנעשו במיוחד בשבילם ובחינם. אני קורא לכל תושבי מעלה אדומים להגיע לפארק הנוער, לבלות ולקחת חלק בפעילויות שאנו מובילים בשבילכם".

כידוע, אירועי הקיץ במעלה אדומים כבר החלו עם הופעה של איתי לוי. בנוסף, בשבועות הקרובים צפויים מופעים רבים אחרים, בהם של בועז שרעבי, קובי אפללו, ישי ריבו, נטלי דדון, מופעי סטנדאפ ומסיבות רחוב. את מופעי הקיץ יסגור אברהם טל, שיגיע למעלה אדומים בסוף אוגוסט. "אירועי הקיץ במעלה אדומים מותאמים לכל הקהלים בעיר ולכל הגילאים", מסכמים בעירייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר