מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: 85.4 אחוז זכאות לבגרות, 96.5 אחוז מתגייסים לצה”ל

תעודת כבוד למערכת החינוך: ‘התמונה החינוכית’ של משרד החינוך מדגישה את ההישגים של בתי הספר בעיר

פורסם בתאריך: 28.7.18 10:41

חודש לפני פתיחת שנת הלימודים התשע”ט, פרסם השבוע משרד החינוך את ‘התמונה החינוכית’ ברמת הרשויות המקומיות והן ברמת הבית ספרית. הנתונים, חשוב לציין, כוללים את מגוון העשייה של בתי הספר בתחום הערכים וההישגים הלימודיים, כולל התייחסות לכיתות אתגר, חינוך מיוחד ואחוזי נשירה.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מהנתונים עולה כי במעלה אדומים קיימים 7 בתי ספר תיכוניים, הנותנים מענים מגוונים בתחומים העיוניים והטכנולוגיים. הנתונים מראים כי 85.4 אחוז מבוגרי מערכת החינוך במעלה אדומים זכאים לבגרות, עלייה של 5 אחוזים לעומת השמה שעברה, כאשר הממוצע הארצי של זכאות לבגרות עומד על 68.2 אחוזים. בנוסף נרשמה עלייה באחוז התלמידים שהוציאו בגרות ב-5 יחידות באנגלית, מתמטיקה ופיזיקה.

כמו כן, אחוזי הנשירה הם מהנמוכים ביותר בארץ ועומדים על 0.2 אחוזים בלבד (הממוצע הארצי עומד על 1.2 אחוזים). נתון נוסף שמעורר גאווה בעיריית מעלה אדומים הוא ש-95.6 אחוזים מהבוגרים התגייסו לשירות צבאי ו-1.4 אחוזים נוספים התנדבו לשירות אזרחי או לאומי.

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך: “הנתונים הם תעודת כבוד ענקית לעיר שלנו, למערכת החינוך המצוינת שלנו, לצוותים החינוכיים, להורים ובעיקר  לתלמידים המצוינים שלנו, שהם מקור רב לגאווה עבורנו. נמשיך להוביל ולהצטיין בחינוך, נמשיך לפתח בקרב ילדינו מצוינות, העשרה והעצמה אישית, לצד ערכים של מעורבות, אחריות חברתית וקהילתית, מנהיגות ואהבת הארץ”.

עוד מוסיף כשריאל: “התמונה החינוכית מעלה על נס את העשייה הערכית שלנו במעלה אדומים, אשר כוללת, בין היתר, מעורבות חברתית, קרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים, התמדה ומניעת נשירה. כל אלה עומדים לצד העשייה הלימודית המרשימה. נמשיך להשקיע את מיטב המשאבים לקידום תלמידינו בתחום הערכי, ההישגי והחברתי ולהיות בחזית העשייה החינוכית בישראל. הנתונים האלה, בתוספת המילים החמות וההוקרה של שר החינוך ומנהל המחוז ועם הזינוק שאנו עושים בכל שנה בכל מדדי החינוך – נפתח את שנת הלימודים הקרובה בגאווה ונאחל לכל תלמידי מעלה אדומים: שנת לימודים פורייה ומוצלחת, שנה של מצוינות והצטיינות, שנה של מימוש הפוטנציאל האישי, שנה של ערכים, הישגים והנאה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר