ישיבת מועצת העירייה הראשונה לקדנציה הנוכחית (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ישיבת מועצת העירייה הראשונה לקדנציה הנוכחית (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: הבית היהודי וש"ס מחוץ לקואליציה של בני כשריאל

ביום שלישי האחרון התקיימה ישיבת מועצת העירייה הראשונה, שבה הציג ראש העיר כשריאל את הקואליציה שלו, שבה 12 חברי מועצה מתוך 15 בסך הכל

פורסם בתאריך: 5.12.18 21:06

בישיבת מועצת העירייה הראשונה לקדנציה הנוכחית, שהתקיימה ביום שלישי האחרון (3.12) הציג ראש העיר בני כשריאל את הקואליציה שלו.



הקואליציה של כשריאל מונה בשלב זה 12 חברי מועצה – 7 חברים מסיעתו של ראש העיר 'כחול לבן' ועוד חמישה חברים מסיעת 'ישראל ביתנו' בראשות סגן ראש העיר בוריס גרוסמן. שתי סיעות נותרו מחוץ לקואליציה – הבית היהודי (2 חברי מועצה) וש"ס (נציג 1). בלשכת ראש העיר מציינים כי המשא ומתן הקואליציוני מול הבית היהודי וש"ס נמשך, כשהמטרה היא הרכבת קואליציה רחבה המונה את כל נבחרי הציבור.

בישיבת מועצת העירייה הכריז כשריאל על מחזיקי התיקים וראשי הוועדות השונות, וכמו כן על מינוי סגניו וממלא מקומו. גיא יפרח, מספר 2 ברשימת 'כחול לבן' של כשריאל, ישמה כסגן ומ"מ ראש העיר (בשכר) ויחזיק בתיקים הבאים: כספים, תרבות, נוער וצעירים, אכיפה ומניעת אלימות.

סגן נוסף בשכר הוא, כאמור, גרוסמן (ישראל ביתנו), שקיבל לידיו את תיק תחבורה וחניה ותיק עליה וקליטה.

כשריאל עצמו ימשיך ויחזיק בתיק החינוך, שבו הוא מחזיק מראשית כהונתו לפני חמש קדנציות (מאז שנת 1994).

כמו כן, מונו ראשי הוועדות העירוניות. יפרח ישמח כיו"ר ועדת הכספים; אבי רחמים ישמש כיו"ר ועדת מכרזים; יהודה אסרף בראש ועדת הנחות וארנונה; וכשריאל עצמו בראש ועדת מלח פס"ח.

"יש לנו קואליציה רחבה המונה חברי מועצה שלכל אחד ניסיון וערך מוסף עם כישורים רבים ושונים אשר יכולים לתרום רבות, לסייע ולקדם את תנופת העיר ושגשוגה", מציין ראש העיר כשריאל. "לפנינו 5 שנים של עשייה טובה וברוכה מלאת אתגרים למען העיר ורווחת תושביה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר