מרחב הלימוד החדשני בבית הספר מגדים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מרחב הלימוד החדשני בבית הספר מגדים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

בית הספר מגדים: נחנך מרחב לימודים מתקדם

ביום ראשון האחרון נחנך מרחב הלימודים, כחלק מתוכנית 21M שמטרתה לשנות את סגנון הלימוד המקובל

פורסם בתאריך: 5.12.18 21:09

לפני מספר חודשים, בשלהי שנת הלימודים הקודמת, אושרה בעיריית מעלה אדומים תוכנית 21M – למרחבי הלימוד החדשניים בבתי הספר בעיר. ביום ראשון האחרון, נר ראשון של חנוכה, נחנך בבית הספר מגדים המרחב הלימודי החדשני השישי מאז תחילת השנה.



בעיריית מעלה אדומים מציינים כי "התוכנית, פרי שיתוף פעולה של עיריית מעלה אדומים עם מנהל הפיתוח במשרד החינוך, יצאה לדרך בכוונה להקים מרחבי לימוד חדשניים בכל בתי ספר בעיר, שהגישו בקשה להשתתפות בתוכנית. מטרת התוכנית היא לייצר מרחב לימודי חדשני ומעט פחות קונבנציונליים מכיתות הלימוד המסורתיות, שיתאימו לרוח הלמידה של המאה ה-21".

מרחבי הלימוד המדוברים, שאת פתיחתם מקדמם משרד החינוך, מאפשר לצוותים החינוכיים "לשבור" את המבנה הקונבנציונאלי של הכיתה, תוך יציאה למרחבי למידה המאפשרים לפרוץ את גבולות המקום והזמן, כאשר קבוצות תלמידים באותה כיתה ושיעור יוכלו לבחור במתודות הוראה ולמידה מתקדמות, כגון פעילויות חקר מקוונות, חינוך אישי, למידה רשתית, למידה שיתופית ועוד.

ראש העיר בני כשריאל, שנכח בחניכת המרחב הלימודי, מציין כי "מרחבי הלימוד החדשניים והייחודיים יורחבו בהמשך גם לשאר בתי הספר בעיר, ויהוו חלק בלתי נפרד מהתכנית האסטרטגית בחינוך שמושתתת בין השאר על חדשנות פדגוגית מוטת עתיד למען כלל ילדי העיר. נמשיך להצעיד את החינוך קדימה, לתת לילדי מעלה אדומים את כל הכלים להצליח, להצטיין ולרכוש ידע, השכלה וערכים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר