סגירת מרפסת באלומיניום במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
סגירת מרפסת באלומיניום במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: רפורמת המרפסות של העירייה יוצאת לדרך

במסגרת הרפורמה יתאפשר לתושבי העיר לסגור מרפסות באלומיניום וזכוכית במסלול מקצור

פורסם בתאריך: 19.12.18 19:11

בשורה משמחת לתושבי מעלה אדומים. העירייה קידמה תב"ע (תוכנית בניין עיר) עירונית שתאפשר סגירת מרפסות ופרגולות מקורות בזכוכיות ואלומיניום במסלול מקצור.



מהעירייה נמסר כי "על מנת לסגור מרפסת או פרגולה יש צורך להגיש תכנית לאישור בוועדת המשנה לתכנון ובנייה בטרם ביצוע העבודות. במסגרת תוכנית זו ניתן לסגור מרפסות וסככות צל בחצרות בסגירה אקלימית בחומרים קלים, כדוגמת זכוכית ואלומיניום. בין השאר תותר סגירת מרפסת הצמודה לחדר מגורים בשטח של עד 15 מ"ר; תותר סגירת חלק מחצר פרטית הצמודה לחדר המגורים בשטח של עד 15 מ"ר ועוד".

בעירייה מוסיפים כי "על מנת לקבל היתר בנייה יש להגיש תוכנית ערוכה על ידי מהנדס, אדריכל או הנדסאי, כולל חתימות שכנים ותמונות לצורך דיון בוועדה. תושבים המעוניינים בפרטים נוספים מוזמנים לקרוא באתר העירייה את התנאים לתכנית".

סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, יו"ר רשות הרישוי העירונית, מסביר כי "בשל הצורך בסגירת מרפסות ופרגולות ובמקום הברזנטים הצבעוניים שכיערו את מראה העיר, החלטנו לקדם תב"ע על חשבון העירייה, שבה יתאפשר לתושבי העיר לסגור מרפסות ופרגולות בצורה עמידה יותר, אפקטיבית יותר ויפה יותר באמצעות אלומיניום וזכוכיות. התכנית קיבלה תוקף, ואני מזמין תושבים שמעוניינים לבצעה לגשת לאגף הנדסה בעירייה ולקבל הנחיות לביצוע. בהצלחה לכולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר