אלעזר המודעי 4 (הדמיית פנים: קבוצת מנוס)

קבוצת מנוס: התחדשות עירונית באיכות גבוהה

קבוצת מנוס מזמינה אתכם ליהנות מהזדמנות לרכישת אחת מדירות הפנטהאוז היוקרתיות בשכונות רמת אשכול, קרית מנחם, קרית יובל, קטמון הישנה, המושבה היוונית ובקעה

פורסם בתאריך: 15.3.20 16:10

התחדשות עירונית היא תהליך ארוך אשר דיירים רבים חוששים לצאת אליו מפאת מורכבותו והאתגרים שהוא מביא אתו. לכן, רגע לפני שתיקחו את אחת ההחלטות החשובות בחייכם, אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את קבוצת מנוס, מהוותיקות בתחום הנדל"ן בישראל, שפעילותה בתחום ההתחדשות העירונית בארץ בכלל ובירושלים בפרט זוכה לתשבחות ומחמאות מקיר לקיר בקרב מאות הדיירים שכבר עברו את תהליך ההתחדשות העירונית תחת ניהולה של הקבוצה.

מה מייחד את קבוצת מנוס?

"האני מאמין שלנו הוא לראות  את הדיירים ואת צרכיהם במרכז העשייה. להעניק להם מוצר מוגמר שהוא לא רק ארבעה קירות בדירת החלומות, אלא גם חיי קהילה, מענה לכל צורך והעדפה של הדייר – החל משלב התכנון ועד למסירת המפתח", אומר שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס.

פנטהאוז ריש לקיש 5 (הדמיית פנים: קבוצת מנוס)

"קבוצת מנוס התברגה בצמרת החברות המובילות בירושלים בתחום ההתחדשות העירונית, כאשר כל הדירות המוצעות נמכרות במחירים אטרקטיביים ותוך הקפדה על סטנדרט הבנייה והגימור הגבוהים ביותר כיום. כדי לשמור על האיכות הגבוהה, אנו מקפידים על בחירת בעלי המקצוע המנוסים ביותר החל  מאדריכלים, מהנדסים, שמאים, עורכי דין, מלווים פיננסים ועוד- כולם פועלים יחד על מנת שהדייר יקבל תמורה מלאה לנכס שברשותו.  ללקוחות רבים אנו מגשימים את חלום הדירה המושלמת עבורם", אומר ניסים טובלי, מנהל השיווק של הקבוצה.

הייחודיות של קבוצת מנוס אינה טמונה רק באיכות הדירות ובמפרט הגבוה, אלא בעיקר בתחום השירות. "הדיירים הם שותפים מלאים לתהליך, ואנחנו מקפידים על רמת שירות אישית גבוהה החל מנציגי שירות ועד למנהלי שטח שזמינים לכל שאלה ונושא וקשובים לכל צורך", ממשיך טובלי.

גם אתם רוצים להגשים את חלום הדירה שלכם?

קבוצת מנוס מזמינה אתכם ליהנות מהזדמנות לרכישת אחת מדירות הפנטהאוז היוקרתיות בשכונות רמת אשכול, קרית מנחם, קרית יובל, קטמון הישנה, המושבה היוונית ובקעה – כולן בשלבי בנייה שונים וברמת הגימור מהגבוהות בשוק- תקרות גבוהות, מבחר עצום של סוגי חיפוי וריצוף, מרפסת, מעלית ועוד.

אז למה אתם מחכים?

לאתר: https://manosgroup.co.il/

מייל: [email protected]

כתובת: רשב"א 15, ירושלים

טלפון: 3687*

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר