רחוב צביה יצחק, רחוב החסידה לפני ואחרי (צילומים באדיבות אגף שפ"ע)
רחוב צביה יצחק, רחוב החסידה לפני ואחרי (צילומים באדיבות אגף שפ"ע)

גילה: הושלם פרויקט ריבוד כבישים בעלות של כתשעה מיליון שקלים

72,364 מ"ר של כבישים רובדו מחדש ברחובות המרגלית, החסידה, צביה ויצחק, המור, אריה בן אליעזר ואברהם יערי

פורסם בתאריך: 3.7.17 17:39

העירייה השלימה באחרונה פרויקט ריבוד כבישים בשכונת גילה בהשקעה של 9,248,752 שקלים. בין הרחובות שרובדו: המרגלית, החסידה, צביה ויצחק, המור, אריה בן אליעזר ואברהם יערי. בעירייה מציינים כי במסגרת העבודות נעשה שימוש בכ־18 טון אספלט וכי היקף השטח שבו בוצע הריבוד מסתכם ב־72,364 מ"ר.

 

העבודות, כך נמסר מהעירייה, בוצעו במסגרת פעילות אגף שיפור פני העיר (שפ"ע) לקרצוף וריבוד כבישים ברחבי העיר, הסדרת התנועה, העלאת רמת הבטיחות בכבישים, שיפור מערך הכבישים בעיר, חידושם, סימון מעברי חצייה ומסלולי נסיעה. העבודות כללו קרצוף כבישים וסלילתם מחדש, חידוש מדרכות, חידוש צביעת סימוני דרך ומעברי חציה. בנוסף, הוצב ריהוט רחוב ונשתלו מאות עצים ופרחים לטובת פיתוח ושדרוג המרחב הציבורי ורווחת התושבים.

"שדרוג הכבישים בעיר מתבצע במסגרת תוכנית רב שנתית לקרצוף וריבוד כבישים בכל רחבי העיר", מציינים בעירייה. "העבודות לשדרוג כבישי העיר נעשית בתאום עם ראשי המינהלים הקהילתיים ונציגי התושבים באמצעות מנהלי הרובעים המלווים את העבודות מקרוב ומסייעים לגורמים העירוניים בעבודתם".

שיתוף פעולה כזה נרשם עם יו"ר מינהל קהילתי גילה עופר איובי, שאומר השבוע: "אני מברך על כך שהושקעו מיליונים רבים בסלילת כבישים מחדש, במיוחד לאור העובדה שהעבודות הללו היו אמורות להתבצע רק בעוד חמש שנים. התכנון המקורי היה שריבוד הכבישים ושדרוגם יתבצעו ביחד עם העבודות לסלילת קו הרכבת הקלה, שמתוכננות לעוד כחמש שנים, אבל אני התעקשתי על ביצועם כעת, כי מצב הכבישים היה בלתי נסבל. אנחנו מאוד מרוצים שסללו מחדש את הרחובות המרכזיים בשכונה וגם על כך שהן התבצעו ברגישות ותוך כדי התחשבות בתושבים, שכן העבודות נערכו בשעות הלילה כדי למנוע עד כמה שאפשר את הפגיעה בשגרת החיים של תושבי השכונה".

למרות שביעות הרצון מהעבודות שבוצעו במהלך החודש האחרון, איובי מבקש להעביר מסר לעירייה ולאגף שיפור פני העיר ומציין כי "יש עוד הרבה כבישים משובשים ברחובות המרכזיים וברחובות הפנימיים בשכונת גילה. אנחנו מודעים לזה שמדובר בעלות גבוהה, אבל אני חושב שלא ייתכן שבירושלים יעשה חידוש כביש אחת ל־15 שנים. זה צריך להיות בזמן קצר יותר. בערי המרכז לא רואים כבישים משובשים כמו פה. לצערי כרגע אין כוונה לחדש כבישים נוספים בשכונה. צריך לומר תודה על מה שעשו, אבל יש עוד כבישים שצריך לחדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר