הדמיית התוכנית בארמון הנציב עם תוכנית צמודה (צילום הדמיה: משרד אדריכלים קולקר קולקר אפשטיין)
הדמיית התוכנית בארמון הנציב עם תוכנית צמודה (צילום הדמיה: משרד אדריכלים קולקר קולקר אפשטיין)

עוד שכונה מטפסת לגובה: מגדלים, גני ילדים ומסחר בארמון הנציב

התוכנית, שאושרה להפקדה בוועדת המחוזית לתכנון, כוללת הריסת שני מבני מגורים והקמת 2 מגדלים בני 23 קומות ובניין של 11 קומות, שבהם כ-250 יחידות דיור בסך. עוד במסגרת התוכנית של אזורים: אשכול מעונות יום, גני ילדים ומפלס מסחר

פורסם בתאריך: 5.12.23 18:55

בקרית היובל המגדלים כבר צצים ועולים כמו פטריות אחרי הגשם, בשכונות גילה וגוננים, ובעוצמה פחות בית הכרם, יש אינספור תוכניות בהליכי תכנון שונים וכעת עוברים לשלב הבא – מגדלים גם בארמון הנציב.

בשטח בין רחובות אבשלום חביב ועולי הגרדום אושרה להפקדה תוכנית התחדשות עירוני של חברת אזורים (בשיתוף תכלת ישראל). התוכנית מציעה מציעה הריסת שני מבנים, שבהם 65 יחידות דיור, והקמה של 2 מגדלים בני 23 קומות ובניין מגורים נוסף של 11 קומות.

עוד במסגרת התוכנית: הקמת כיכר חדשה הכוללת מסחר ומבני ציבור במפלס רחוב עולי הגרדום. בין מבני הציבור – שני גני ילדים עם חצר, אשכול מעונות יום עם חצר, בית כנסת, שבילי הליכה ירוקים והפרשות קרקע עבור שצ"פים (שטח ציבורי פתוח).

 

 

מחברת אזורים, שאמונה על הפרויקט, נמסר: "לחברה מספר תכניות פינוי-בינוי שאושרו על ידי הוועדה המחוזית והופקדו, בבהן בברחוב גוואטמלה בקרית היובל, ברחוב סן מרטין בקטמונים, ברחוב דרך חברון בתלפיות ועוד. כמו כן, לאזורים פרויקטי מגורים נוספים הנמצאים בשלבי ייזום, תכנון, שיווק והקמה. בנוסף לכל אלה, החברה מקדמת פרויקטים בשכונת בית הכרם בירושלים, בצומת פת ובשכונת הר נוף".

מאיר שמחה, סמנכ"ל הנדסה ותכנון בחברת אזורים: "הוועדה המחוזית ועיריית ירושלים פועלות ביעילות רבה בקידום מדיניות המעודדת התחדשות עירונית, ובתוך כך פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם היזמים. ניתן לראות את פירותיו של שיתוף הפעולה בקצב קידום התכניות השונות, ולראייה מספר הפרויקטים הרבים שחברת אזורים מקדמת בעיר. אנו שמחים ומברכים את הוועדה המחוזית על התהליך המהיר והיעיל שהביא לקידום הפרויקט בארמון הנציב. חברת אזורים תשקיע את מלוא מאמציה לקידומו של פרויקט מודרני וחדשני עבור הדיירים. כמו כן, אנחנו נמשיך בשיתוף הפעולה ההדוק עם הרשויות לקידום שאר הפרויקטים המגוונים של החברה בעיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר