פרויקט 'פסגת גל' בפסגת זאב (צילום הדמיה: הקוביה)
פרויקט 'פסגת גל' בפסגת זאב (צילום הדמיה: הקוביה)

כבר בשלב החפירה: מכירות בעשרות מיליוני שקלים בפסגת זאב מזרח

באחרונה החלו עבודות חפירה להקמת פרויקט 'פסגת גל' בפסגת זאב מזרח, שכולל הקמת 155 יחידות דיור ב-5 בניינים מדורגים. הפרויקט, שיכלול גם פיתוח סביבתי נרחב, זוכה להתעניינות, כשבחודש האחרון, כשנתיים לפני האכלוס, נמכרו 11 יחידות דיור בסכום כולל של כ-35 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 2.4.24 13:39

חברת שתית, היזם האחראי על הקמת פרויקט 'פסגת גל' בפסגת זאב, מדווחת כי בחודש האחרון נמכרו בפרויקט 11 יחידות דיור בגדלים שונים בהיקף עסקאות של 35 מיליון שקלים.

יצוין כי הפרויקט נמצא בשלב התחלתי, לאחר שקיבל היתרי חפירה. הוא צפוי להתאכלס רק בעוד כשנתיים, וכבר כעת, כאמור, ישנה התעניינות.

פרויקט 'פסגת גל' ממוקם באזור המזרחי המתפתח של פסגת זאב. בסך הכל יוקמו במסגרת הפרויקט 5 בנייני מגורים מדורגים, שבהם 155 יחידות דיור, 65 מהן לזכאי 'מחיר למשתכן/דירה בהנחה' של משרד הבינוי והשיכון.

 

 

 

מנעד הדירות בפרויקט רחב ונע בין דירות 2.5 חדרים ל-5 חדרים, לצד דירות גן ופנטהאוזים. על פי שתית, כלל הדירות מרווחות ומותאמות לסגנון החיים של הציבור הישראלי. כחלק מהתוכנית, הפרויקט יכלול גם פיתוח סביבתי נרחב שיכלול שביל הליכה וגינה, לרווחת הדיירים.

לדברי שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "כחלק מהחזון של החברה, שתית עוסקת בציונות ובניית הארץ אנחנו מתכוונים להתחיל לבנות כמה שיותר מהר עבור זוגות צעירים שזקוקים לדיור בר השגה, ולהמשיך בתנופת הפיתוח. הפרויקט כולל דירות במחיר למשתכן ולשוק הפרטי ושניהםירוויחו בגדול מהבנייה האיכותית והפיתוח הסביבתי שאנחנו מתכוונים לעשות ויאפשר למשפחות ולמשפרי דיור, איכות חיים וקהילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר