הדמיית פרויקט 'הר חוצבים' של חברת ויתניה (צילום הדמיה: משרד אדריכלים ישר)
הדמיית פרויקט 'הר חוצבים' של חברת ויתניה (צילום הדמיה: משרד אדריכלים ישר)

לא רק מובילאיי: עוד פרויקט ענק בהר חוצבים יצא לדרך

עיריית ירושלים נתנה היתר דיפון וחפירה לפרויקט 'הר חוצבים' של יזמית הנדל"ן 'ויתנה'. הפרויקט משתרע על שטח של 28 דונם והצפי הוא לזכויות בנייה בהיקף של 130,000 מ"ר ובנוסף כ-50,000 מ"ר לחניה תת קרקעית. היקף ההשקעה - כמיליארד שקלים

פורסם בתאריך: 17.4.24 08:52

בהשקעה של כמיליארד שקלים תקים יזמית הנדל"ן ויתניה פרויקט ענק באזור תעשיית הידע בהר חוצבים. הפרויקט הענק, שמשתרע על שטח של 28 דונם, עם צפי לזכויות בנייה כוללות של כ-180,000 מ"ר (כולל חניה תת קרקעית), קיבל השבוע היתר חפירה ודיפון מעיריית ירושלים – כך שהלכה למעשה הוא יוצא לדרך.

כאמור, המגרש, שאותו רכשה ויתניה מחברת 'טבע', מתפרש על פני 28 דונם במיקום מרכזי בהר חוצבים. כיום יש למגרש זכויות בנייה לכ-70,000 מ"ר, כאשר בכוונת חברת ויתניה להגדיל את זכויות הבנייה להיקף של כ-130,000 מ"ר פלוס כ-50,000 מ"ר למרתפי חניה.

במסגרת הפרויקט מתוכננת הקמת 3 מבנים שיכללו, בנוסף למשרדים, גם שטחי מסחר ושטחים ציבוריים לרווחת המשתמשים. המבנים החדשים יצטרפו לבניינים קיימים בשטח של כ 15,000 מ"ר הכוללים – שטחי מעבדות, מחסנים לוגיסטיים, משרדים ומרכז אנרגיה.

כאמור, המגרש נמצא במיקום מרכזי בהר חוצבים – על ציר גולדה מאיר ובסמוך לתחנת הרכבת הקלה העתידית. על פי האישורים, הפרויקט יאופיין בבנייה ירוקה שתכלול גגות ירוקים, מרפסות עם גינון ופיתוח, עצים וספסלי ישיבה לטובת השוכרים

 

 

בעיריית ירושלים מציינים כי באזור זה מתוכננים לקום מגדלי הממשלה החדשים, כאשר לאורך ציר הפרויקט והטיילת שבמרכזו יהיו עוד אלפי מטרים של שטחי מסחר ופנאי שיכללו מסעדות, חנויות ובתי קפה. בעירייה ובחברת ויתניה מעריכים כי היקף ההשקעה בפרויקט צפוי לעמוד על כמיליארד שקלים, והחברות הצפויות להתעניין בהשכרת שטחים בפרויקט יהיו בעיקר חברות הייטק, ביוטק ומשרדי ממשלה.


הדמיית פרויקט 'הר חוצבים' של חברת ויתניה (צילום הדמיה: משרד אדריכלים ישר)

הדמיית פרויקט 'הר חוצבים' של חברת ויתניה (צילום הדמיה: משרד אדריכלים ישר)


"אנחנו ממשיכים לבנות את ירושלים", מתגאה ראש העיר משה ליאון. "מדובר בפרויקט ייחודי שיספק אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר ויהווה מנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הירושלמית. חברת ויתניה שותפה לפיתוח העיר ומאמינה בירושלים. הוכחה לכך כי ירושלים היא עיר אטרקטיבית להשקעות ולעסקים, ונמצאת בתנופה והופכת למרכז כלכלי מוביל בישראל. נמשיך להוביל את בירת ישראל אל פסגות חדשות של הצלחה ושגשוג".

מנכ"ל ויתניה עפר זיו מוסיף: "עיריית ירושלים והעומד בראשה מקדמים מאוד את נושא התעסוקה בירושלים. אם המגמה הזו תימשך היא צפויה לשנות את פני העיר בשנים הקרובות מבחינת מקומות תעסוקה. אזור התעסוקה הר חוצבים, בכניסה לעיר, הוא אחד האזורים עם פוטנציאל הפיתוח הגבוה ביותר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עובד מקומי

    כל הר חוצבים מלא בניינים להשכרה, ישנים וחדשים מהשנים האחרונות. מי יגיע לכאן?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר