רחוב הנטקה, קרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)
קרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)

שוק השכירות בעיר: קרית היובל – השכונה שמצטיינת במחירים שפויים

לפי נתוני אתר יד2: בקרית היובל מוצעות הכי הרבה דירות להשכרה בעיר בסכום ממוצע של 2,670 שקלים, רובן בנות שני חדרים

פורסם בתאריך: 2.1.18 10:14

מחפשים דירה להשכרה בתקציב של עד 3,000 שקלים לחודש? ידוע כי מציאת דירה להשכרה בתקציב מוגבל היא לא עניין פשוט. אז היכן ניתן למצוא בירושלים הכי הרבה דירות בתקציב זה? בקרית היובל, כך מתברר.



לפי נתוני אתר יד2 שפורסמו לאחרונה, השכונה שבמערב העיר היא ככל הנראה השכונה שבה יהיה לכם הסיכוי הגדול ביותר למצוא דירה להשכרה בתקציב שאינו עולה על 3,000 שקלים, שכן נכון לשבוע האחרון – באתר מוצעות כ-70 דירות כאלו בקרית היובל, מתוך 339 מודעות שכירות בשכונה בסך הכול. מחיר השכירות הממוצע של הדירות הללו הוא 2,670 שקלים, ויותר ממחצית מהן – דירות שני חדרים.

מיד אחרי קרית היובל ניצבת שכונת קטמונים, עם כ-65 דירות המפורסמות ביד2 בשכירות שלא עולה על 3,000 שקלים, ובמחיר ממוצע של 2,546 שקלים. האזור שבו כמות הדירות הנמוכה ביותר מבחינה זו הוא מרכז העיר, עם כ-25 דירות בלבד שמחיר השכירות בהן הוא עד 3,000 שקלים – כשליש מכמות הדירות בקרית היובל.

כפי שפורסם, בשכונת קרית היובל מקודמות תוכניות רבות של התחדשות עירונית – בין השאר ייבנו 500 יחידות דיור חדשות במסגרת 2 תכניות להתחדשות עירונית ברחובות אורוגואי ושטרן. במסגרת התכניות יוקמו ברחוב שטרן 336 יחידות דיור בשלושה מגדלי מגורים במקום 102 יחידות דיור הקיימות היום, וברחוב אורוגואי יוקמו 147 יחידות דיור בחמישה מבני מגורים במקום 28 יחידות דיור הקיימות היום.


הדמיית תוכנית פינוי-בינוי ברחוב שטרן בקרית היובל (הדמיה: דלה פרגולה אדריכלים)

הדמיית תוכנית פינוי-בינוי ברחוב שטרן בקרית היובל (הדמיה: דלה פרגולה אדריכלים)


יש לציין כי מבחינת ירושלים כולה, מפורסמות נכון לעכשיו באתר יד2 כ-480 דירות להשכרה במחיר של עד 3,000 שקלים. המחיר הממוצע שלהן הוא 2,546 (ממש כמו בקטמונים).

ומה קורה בערים אחרות בארץ? על פי נתוני האתר, בראשון לציון מספר הדירות המוצעות להשכרה במחיר של עד 3,000 שקלים הוא הנמוך ביותר – כ-140 בלבד. בתל אביב מפורסמות כ-390 דירות כאלו, ובבאר שבע – כ-1,500 דירות.


רחוב הנטקה, קרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)

קרית היובל (צילום: ארנון בוסאני)


 גל עופרים סמנכ"לית שיווק ומוצר באתר יד2 מציינת: "הנתונים מלמדים כי שוק השכירות הוא שוק מגוון מאוד וניתן למצוא דירות בטווח רחב של מחירים, גם בתקציב נמוך של עד 3,000 שקלים. הנתונים משתנים בכל עיר ובכל שכונה, לכן אנו ממליצים לערוך בדיקה מקיפה על היצע הנכסים והמחירים באזור, כך שמי שמבקש לשכור דירה יוכל לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר לצרכיו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר