מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)
מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)

מגדלי היוקרה החדשים בארנונה: 25 קומות, רק מעלית אחת פועלת מתוך ארבע. וגם זה לפעמים

דייר שמתגורר בבניין השני בפרויקט מגדלי ציון: "אנחנו בני ערובה, אני גר בקומה 15 והשגרה שלי נראית כמו רולטה"

פורסם בתאריך: 5.6.18 11:45

דיירים, שמתגוררים במגדל השני בפרויקט המגורים היוקרתי "מגדלי ציון" בארנונה, מתלוננים כי מאז שאוכלס הבניין שמתנשא לגובה של 25 קומות, 4 דיירים בכל קומה, פועלת רק מעלית אחת, מתוך ארבע מעליות. הדיירים עברו להתגורר במגדל לפני שלושה חודשים, ומאז הם טוענים, נרשמת תקלה במערך המעליות.

"נכנסנו להתגורר במגדל לפני כשלושה חודשים, ומאז אנחנו בני ערובה", מספר ל"כל העיר" דייר שמתגורר בקומה ה-15 במגדל השני, "אנחנו בני ערובה, אני גר בקומה 15, והשגרה שלי נראית כמו רולטה. 30 אחוז מהפעמים, המעלית הבודדת לא עובדת. כשהמעלית לא עובדת אי אפשר לעלות הביתה, ואז או שאני חוזר בחזרה למשרד, או שאני הולך לפארק או מטייל ברחוב ומנסה שוב את מזלי. במקרה שלי, ההורים של אישתי גרים בקומה הראשונה אז אני עולה אליהם ומחכה שהמעלית תפעל. יום אחד אישתי עלתה 15 קומות ברגל ונתפס לה הגב, היא היתה מנוטרלת שלושה ימים ולא יכלה לעבוד וללכת. יש מבוגרים בבניין, אנשים עם עגלות, איך אפשר ככה?".



ניסיתם לדבר עם החברה?

"כשאנשים מתקשרים לחברה הם מקבלים תשובות של 'אנחנו יודעים', 'מבינים אתכם', 'נעשה הכל', 'זה בטיפול', 'יהיה בסדר'. בכל הבניין ישנן 100 דירות, עם ממוצע של 4 נפשות בכל דירה. מדובר על כ-400 אנשים שאין להם דרך נוחה להיכנס ולצאת מהבית".


מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)


"אנחנו יושבים ומתבשלים על אש קטנה וזה הופך להיות דבר שבשגרה", ממשיך ומספר הדייר, "זה לא יאה לפרויקט שהוצג כיוקרתי, עם סלוגנים של 'לגור מעל כולם בירושלים', 25 קומות ועם פנטהאוזים יוקרתיים, לשים מעליות סוג ד'. המעליות זה הדבר הכי בסיסי – זו הגישה לבניין וזה דבר שהאחים חסיד אחראים אליו ולא עשו שיעורי בית. אנחנו לא מתכוונים לסבול פה שנה שלמה. אפשר להשכיר לנו בתים זמניים, לפנות אותנו לבתי מלון. עד שהבניין יהיה ראוי למגורים".

מחברת הנדל"ן "האחים חסיד", שבונה את הפרויקט נמסר בתגובה: "פרויקט מגדלי ציון הינו אחד הפרויקטים המובילים והמבוקשים בירושלים. לגופו של עניין, כתנאי להפעלת המעליות בכל פרויקט, ועד הבניין/ נציג הדיירים צריך לעשות חוזה ניהול ותפעול מול חברת המעליות על מנת להפעילם. ההחלטה כמה מעליות להפעיל בבניין, הינה החלטה של ועד הבית/ נציג הדיירים בלבד ללא כל התערבות והשפעה מטעם החברה היזמית ועל כן עם העברת הנחיות מטעם הדיירים לחברת המעליות להגדלת מספר המעליות הפעילות, יפעלו יותר מעליות בבניין.  יצוין כי המעליות בפרויקט הינן מעליות חדישות ומתקדמות מהשורה הראשונה של המעליות בעולם וכל המעליות הנמצאות בבניין השני בפרויקט, תקינות, עברו את כל הבדיקות מכון התקנים ומוכנות להפעלה. אנו לא מוציאים את אחריותנו לגבי טיפול בתקלות במעליות ומודים שהיתה תקלה נקודתית במעלית ביום ראשון השבוע לכשעתיים ואנו מצרים על כך. התקלה טופלה ביעילות ובמהירות תחת פיקוח אישי של בעלי החברה והמעלית חזרה לפעול כסדרה".

מגדלי ציון (צילום: יח"צ)

מגדלי ציון (צילום: יח"צ)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כהן

    וואו אתם בני ערובה.
    יש המצאה שנקראת מדררגות אשי הטוב,
    וכבונוס אתה עושה ספורט.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר