עמית ברבש, אוהדי נורדיה (צילומים: אורן בן-חקון)
עמית ברבש, אוהדי בית"ר נורדיה (צילומים: אורן בן-חקון)

"יש אוהדים שהבנתם בכדורגל היא כמו איך שהם נראים ומתלבשים"

לאחר עוד הפסד, בנורדיה נשמעים קולות לפיטורי המאמן, שלא נשאר חייב: "אנחנו יודעים שעשינו טעויות, אבל צריך לתת גם קצת כבוד לאנשי הקבוצה"

פורסם בתאריך: 26.10.17 11:51

מצבה של בית"ר נורדיה ממשיך להידרדר: ביום רביעי רשמה הקבוצה הפסד נוסף, הרביעי ברציפות, הפעם 2:0 למ.ס דימונה (שדורגה במקום ה־15 ערב המשחק) וירדה למקום ה־14 בליגה א' דרום.

"לא ככה רצינו להיראות, דברים לא הולכים טוב", אומר גורם בקבוצה. "זאת עונה ראשונה שלנו בליגה א' וברור שדברים לא הולכים חלק, אבל חשבנו שהמצב יהיה טוב יותר. נתקן דברים תוך כדי תנועה".

מבינים בכדורגל? אוהדי בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן חקון)

מבינים בכדורגל? אוהדי בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן חקון)

למרות זאת, ל"ספורט כל העיר" נודע שהשבוע האחרון היה סוער מאוד בנורדיה, כשלא מעט קולות מתוך המועדון ובקרב האוהדים קראו לפיטוריו של המאמן עמית ברבש, כשהיו כאלה שביקשו גם את ראשו של המנהל המקצועי משה בן ארוש.

"חושש למעמדי? אני חושש למעמדו של מועדון בית"ר נורדיה", אומר ברבש ל"ספורט כל העיר". בתחילת השנה ישבו אנשי נורדיה וכולם דיברו על כך שצריך לבנות מועדון. ידענו שזאת עונה ראשונה בליגה א', אבל ברגע שרק ירמזו לי בהנהלה שהם חושבים שאני הבעיה – אחרי דקה אלך הביתה, ולא אבקש גם שקל נוסף כפיצוי".

 

בינתיים גם האוהדים כועסים ויש כאלה שרוצים בפיטוריך.
"אני לא יודע מה הולך בשיחות של האוהדים בפורומים השונים או בפייסבוק. אני בטוח שהמצב הזה כואב להם נורא, אבל מה הם חשבו – שנהיה במקום הראשון? לנורדיה יש קהל מעולה, אבל יש כמה אנשים שגלשו למקומות שלא שייכים להם. זה שמישהו נותן 500 שקלים והוא חלק מהקבוצה, לא אומר שמעכשיו הוא ינהל את המועדון. בשביל זה יש הנהלה, יש מנהל מקצועי, יש שחקנים, יש עובדים שמשקיעים במועדון 24 שעות מסביב לשעון. שלא תטעו: אנחנו יודעים שעשינו טעויות, אבל צריך לתת גם קצת כבוד לאנשי הקבוצה. לקחנו קבוצה של חובבים והפכנו אותה לחצי מקצוענית".

ברבש ממשיך לתקוף את אלה המבקרים אותו ואת הקבוצה ואומר: "מדובר במספר מצומצם של אנשים. יש כאלה שההבנה שלהם בכדורגל היא כמו איך שהם נראים ומתלבשים. אני בטוח שבסוף הם יאכלו את הכובע שלהם שוב".

כך או כך, הקבוצה תתמודד היום באחד המשחקים הקשים בליגה, כשתארח את מכבי יבנה מהמקום השני (טדי, 14:00). ברבש לא הכביר מילים לקראת המשחק ורק אמר: "זה המשחק הכי קשה והכי טוב בשבילנו". גורם אחר בקבוצה אמר: "זה משחק קריטי וחייבים לקחת בו את הנקודות, אפילו שיבנה קבוצה מהטובות בליגה. צריך לעצור את רצף ההפסדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר