איציק לארי, אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי (צילומים: אוליבייה פיטוסי, הארץ)
איציק לארי, אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי (צילומים: אוליבייה פיטוסי, הארץ)

מנכ"ל העירייה לרדיו ירושלים: "בית"ר היום לא אטרקטיבית"

בראיון לתוכנית הספורט "בדרך למגרש" ביום שישי התייחס המנכ"ל איציק לארי למחשבות העזיבה של בית"ר את טדי. עוד הוא הוסיף: "אין לבית"ר אף שחקן שעוצרים ברחוב". מנגד, גורם בבית"ר אומר ל"כל העיר" כי "בעיריית ירושלים מבינים שיש בעיות גישה לטדי"

פורסם בתאריך: 5.1.20 13:44

מהן הסיבות למספר האוהדים המועט יחסית שמגיע למשחקים של בית"ר ירושלים באצטדיון טדי? לטענת מנכ"ל העירייה איציק לארי הסיבה היא ש"בית"ר היום לא אטרקטיבית, אין שחקנים שעוצרים אותם ברחוב, היא עדיין לא פקטור כמו מכבי תל אביב או מכבי חיפה".

את הדברים אמר לארי בראיון שהעניק לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים "בדרך למגרש" ביום שישי האחרון. לארי נדרש לסוגייה על רקע האכזבה הגדולה של בית"ר ירושלים ממספר האוהדים במשחקי הבית של הקבוצה בטדי, אכזבה שהובילה גם למחשבות על עזיבת האצטדיון לטובת משחקים באזור המרכז.

בבית"ר מסרבים להתייחס לדברים של לארי, אך גורם בבית"ר מציין בשיחה עם "כל העיר" כי "אנחנו חושבים שגם בעיריית ירושלים מבינים שיש בעיות גישה לטדי ואף נקבעה פגישה בנושא".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


צוות תוכנית הספורט, המנחה מאיה חסון-קראוס והפרשנים איציק קורנפיין, מישל דיין ורמי מנדל, הקשו על לארי ושאלו אותו על דרכי הגישה הבעייתיות לאצטדיון. לארי הדגיש בשיחה כי "אם היה מחר משחק עונה נגד מכבי תל אביב או מכבי חיפה, יש למישהו ספק אם טדי היה מלא? לתלות הכל בעבודות הרכבת הקלה זה לא נכון. צריך לזכור שבסופו של דבר העבודות האלה יביאו לכך שטדי יהיה האיצטדיון הנגיש ביותר בארץ והתוצאות יהיו מדהימות. בנוסף, טדי הוא איצטדיון מיושן והאתגר שלנו הוא להפוך אותו גם לאיצטדיון מודרני וחדיש על כל המשתמע מכך – תאי צפייה, מערכות תאורה וכריזה, שדרוג חדרי ההלבשה וחדרי האירוח, מערכות לדים, ועוד ועוד. זה אתגר גדול, טדי מתחרה מול סמי עופר ובלומפילד שהם איצטדיונים חדשים, אבל נעשה הכל".

לארי התבקש על ידי הפאנל להתייחס לאיומי העזיבה של בית"ר את אצטדיון טדי והשיב: "זה הגיע לאזנינו. ביקשתי דיון דחוף עם בית"ר בנושא כדי לבוא לקראתם. כל מה שנוכל לעשות בעיריית ירושלים עבור בית"ר אנחנו נעשה – הן בתמיכות, הן בשדרוג האצטדיון, בשאטלים, בעזרה בשיווק מוגבר, נעשה הכל. אני לא מאמין שבית"ר תעזוב את טדי, זה אחד האצטדיונים הטובים בארץ".



עוד הוסיף לארי: "זה אתגר שלנו ושל בית"ר להגביר את המודעות לשאטלים. זה עניין של חינוך, מודעות והסברה. גם בית"ר בימים הגדולים שלה לא היתה מביאה הרבה קהל נגד רעננה. תרבות הפנאי השתנתה, הקהל יותר מפונק. במכבי תל אביב שבוע שעבר יותר ממחצית מהמנויים לא הגיעו בגלל מזג האוויר".



גורם בבית"ר מדגיש כי "משה חוגג נתן הנחייה ברורה וחד משמעית להתייחס לאוהדים כאל לקוחות, ועל כן בבית"ר ירושלים עושים הכל כדי לשפר את חווית הצפייה לאוהדים. אנחנו רוצים מאוד להישאר בטדי אבל יש גבול למה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו כמועדון לא יכולים לפתור את בעיות התשתית ואת בעיות הגישה לאצטדיון".

גורמים בעירייה מוסרים כי "מאז כניסתו לתפקידו פועל מנכ"ל העירייה איציק לארי למען בית"ר ירושלים במספר מישורים, לרבות הפיכת טדי למבצרה הביתי של הקבוצה, ולאצטדיון המונגש ביותר בישראל למען רווחת האוהדים. כך לדוגמה, בעוד שבבלומפילד בחרה העירייה לחסוך בקירוי, הרי שבטדי השקיעה העירייה תקציבי עתק על מנת לקרות את האיצטדיון למען האוהדים. בנוסף, בימים אלה פועל מנכ"ל העירייה מול המשטרה על מנת לתת מענה מיטבי לטענות מצד הקבוצה על מחסור במקומות חניה. יש לזכור כי ישנם גם תנאים אובייקטיבים של פיתוח תשתיות הרכבת הקלה באיזור האצטדיון, שיוצרים אי נוחות זמנית, אולם בסיום העבודות יהפוך טדי לאיצטדיון המונגש והמתקדם בישראל. בעירייה סבורים כי טדי הוא סמל ירושלמי, שהיה ויהיה תמיד הבית של קבוצת בית"ר ירושלים ואוהדיה, ולכן בספרא פועלים ומשתדלים כל העת על מנת לשמור ולחזק את הבית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אחד שיודע

    משה ליאון ומנכל העירייה עושים הכל כדי שיהיה לנו האוהדים יותר טוב בטדי וזה מורגש! בעזרת החזון שלהם איצטדיון טדי יהיה האיצטדיון הכי טוב בארץ והיום הזה לא רחוק בכלל!

  2. צהוב שחור

    מה זה הכותרת הזאת כל הכתבה הוא מדבר על זה שהוא עוזר לביתר ובסוף אתם רק מלכלכים על ביתר בכותרת ואומרים שאנחנו לא אטרקטיבים,,, בגלל זה אחר כך אפחד לא מאמין לכם

  3. יודע דבר

    גם ככה רוב אוהדי בית"ר הם לא ירושלמים, לכן מוטב שעד סיום העבודות בית"ר תשחק במרכז.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר