מישל דיין (צילום יח"צ)
מישל דיין (צילום יח"צ)

דיין: "ידעתי שהמצב קשה, אבל לא הבנתי עד כמה"

מישל דיין חוזר להפועל לתפקיד המנהל המקצועי והאחראי על מחלקת הנוער: "צריך לעשות למקום הזה מיתוג מחדש"

פורסם בתאריך: 5.7.18 12:48

אחרי 11 שנים אמור מישל דיין, הסמל הגדול של הפועל ירושלים, לחזור בימים הקרובים למועדון בתפקיד המנהל המקצועי והאחראי על מחלקת הנוער של הפועל ירושלים. מי שהחזיר את דיין, שאמור לחתום על חוזה לשלוש שנים, להפועל הוא איש העסקים דובי גולדברג, בעלי סופר המושבה בעמק רפאים, שלפני מספר חודשים לקח את ניהול המחלקה וזאת כדי לשקם אותה.

דיין הגיע לסיכום עקרוני עם גולדברג, וחוזהו נמצא אצל עורך דינו לבדיקת הפרטים הקטנים, אבל עוד לפני החתימה הרשמית הוא כבר החל לעבוד תוך שיתוף פעולה מלא עם גולדברג.

 

 

למרות הסיכום עם גולדברג והחתימה הצפויה, לדיין, חשוב לציין, כלל לא קל עם המינוי והחזרה להפועל. "מתקשרים אליי המון אנשים, כולם סקפטיים ומאוד דואגים לי, כולם מקווים שאני עושה את הדבר הנכון מבחינתי. האמת, גם אני מקווה", אומר דיין בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומסביר: "בינתיים אני יושב ושומע הורים של ילדים ששיחקו במחלקת הנוערשל הפועל ירושלים, שומע את הכאב שלהם, הסיפורים הם קשים".

אבל לא רק הסיפורים קשים, גם המראות. בשבוע שעבר התבקש דיין להגיע למשרדי המועדון בקרית היובל. הגיע ומיד התחרט. למקורביו הוא סיפר אחר כך: "עשיתי את טעות חיי שנכנסתי. הזדעזעתי ממה שראיתי. חולצות של הפועל ירושלים טבולות במים, זרוקות על הרצפה, חדר הלבשה שאני במו ידי הבאתי ספונסרים לשפץ אותו נראה כמו אחרי מלחמה, ריח של ביוב. ידעתי שהמצב קשה, אבל לא הבנתי עד כמה".

ל"ספורט כל העיר" מוסיף דיין ואומר: "לא קראו לי למקום שבו יש כבר ילדים רשומים ויש מגרשים, משרדים, מאמנים, פיזיוטרפיסט מנהלים ועוד. לא. זה ממש לא המצב. הדברים מורכבים, ואם הם ברורים במועדון אחר, בהפועל זה ממש לא, בטח לא במצב הקיים. ישבתי עם תשעה מאמנים, לא פשוט. אנשים נשרפו ולא רוצים לחזור, ואני מאוד נזהר בלשוני. צריך לעשות למקום הזה מיתוג מחדש. אם קרית היובל לא יהיה בית-בית, אז חבל לכולנו על הזמן".

אחד המבחנים הראשונים זה התקציב הצפוי של המחלקה. "אנחנו מתקדמים לאט לאט", אומר דיין. "השבוע דובי ואני צריכים לשבת על התקציב, הכול לוקח זמן כי מתחילים מאפס. גם לא ניתן לתכנן דברים עד שהכול סגור. אין לי שום כוונה לרוץ אחרי הזנב של עצמי. אחרי שאחתום-זה נטו כדי לעבוד מקצועית".

בינתיים, הצליחו דיין את גולדברג לסחוף אחריהם את ספונסר קטמון דורון ברבש, בעלי מוסך הטורים, שהסכים להירתם לטובת מחלקת הנוער שמוקמת מחדש בהפועל. "בשיחה משותפת שהיתה לי עם מישל ודובי אמרתי להם שאשמח לסייע, במיוחד שמדובר בצעירים", אומר ברבש ל"ספורט כל העיר". את מישל אני מכיר ומוקיר שנים, אעזור לו לגייס כספים למחלקת הנוער שהוא עומד בראשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליגה א צפון עונת 2019 ימונה מאמן על בהפועל ירושלים , לילו דבאש כבר אימן בירושלים בביתר והפועל בראש כל קבוצות ירושלים יעמוד מאמן על על מנת לבצע מעקב ובקרה אחרי נבחרת הבוגרים והקבוצות הצעירות ,מאמן העל יהיה הסמכות המקצועיות העליונה, זה שיבנה תכניות מקצועיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך בהפועל ירושלים.
    ימונה אליהו עופר לילו דבאש כמאמן על בהפועל ירושליםסביבו כוכבי על ששיחקו בהפועל , הצוות: עוזר מאמן יוסי תא שמע , מאמן הנוער יואב בסון , מאמן מנטלי אמיר גולה , עוזר מאמן משני עידן טל ,מאמן שוערים אורי סוויסה , מנהל תחום רפואי שיקומי את עלי עותמן , רכז סקאוטינג דאדו דאהן ,מנהל התחום גופני פיזיולוגי נחום תא שמע עטר, מאמן הגנה אריה שפירא, אליהו עופר לילו דבאש אימן בביתר ירושלים, הפועל ירושלים, הפועל באר שבע, הפועל תל אביב, בני יהודה ת"א ועוד. לילו דבאש לחשןב מחוץ לקופסא בהפועל ירושלים ליגה א צפון עונת 2019 .

  2. איציק

    הבעיה היתה ונותרה פרסונאלית. ברור מה צריך לקרות כדי שיהיה סיכוי לשקם את הפועל וזה לא יקרה. קטמון בינתיים מתעצבת כקבוצה ממוסדת עם ניהול תקין, תשתית, אקדמיה ונוער. להפועל לא יהיה מרחב כקבוצה שלישית בעיר. אי אפשר לנהל קבוצה בליגה הלאומית בסגנון שהפועל מתנהלת. הכדורגל השתנה, ההסדרה אחרת וציפיות של שחקנים אוהדים והורים בנוער. מישל דיין הרבה יותר מדי חכם ומנוסה כדי לא לראות את זה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר