בר טימור, עודד קטש (צילום: ניר קידר)
בר טימור, עודד קטש (צילום: ניר קידר)

פרסום ראשון: טימור בדרך החוצה מהפועל; לא נמצא בתוכניות של קטש

בעקבות הגעתו של תמיר בלאט להפועל, כעת מתברר: בר טימור בדרך החוצה. עודד קטש וגיא הראל כבר מנסים למצוא קבוצה שתקלוט אותו

פורסם בתאריך: 4.7.18 20:18

השינויים בהפועל ירושלים לא פוסקים. לאחר שהאדומים צירפו היום (רביעי) את רכז נבחרת ישראל תמיר בלאט, כעת מבין המאמן עודד קטש שהוא לא יוכל להחזיק בקו אחורי עמוס גארדים. קטש נערך לשינויים. על הפרק: שיחרורו של בר טימור.

"עודד כבר שוחח עם בר ואמר לו שהוא לא בתוכניות ולא יראה דקות משחק רבות", אומר ל"כל העיר" גורם המקורב למאמן ולראשי המועדון, המכיר את הפרטים. "עודד הסביר לבר שעליו לחפש קבוצה אחרת וזה יהיה טוב לכל הצדדים. הוא הודיע לו שהוא ישתמש בעיקר בתמיר בלאט וביוגב אוחיון ולכן לא ממליץ לו להישאר. המחשבה של עודד זה משחק הפיק-אנ'-רול, ולדעתו גם יוגב וגם תמיר בלאט עדיפים במשחק כזה על בר".

טימור מחזיק בחוזה של 250 אלף דולר לעוד שנתיים, אחרי שחתם בקיץ שעבר על חוזה חדש ועשה פניית פארסה לאחר שכבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א. ל"כל העיר" נודע כי קטש אף שוחח בעניין עם המנכ"ל גיא הראל והמליץ על הפועל ת"א והפועל חולון כקבוצות יעד שעשויות לקלוט את טימור ואף להשתתף במימון עלות שכרו. טימור אף מחזיק בדרכון גרמני וייתכן שיעבור לשחק באירופה.

כך או כך, את הסימנים לכך שקטש מאמין מאוד בבלאט ומעריך אותו, אפשר לראות במשחקי הנבחרת: הרכז החדש של הפועל קיבל 25.5 דקות בצמד המשחקים האחרונים מול יוון ובריטניה. מנגד, טימור שיחק רק 8.5 דקות בשני המשחקים.

מצבת הגארדים עומדת כרגע על ארבעה, וכוללת את ג'ייקובן בראון, יוגב אוחיון, בלאט ואת בר טימור. ומאמן הפועל אף מתכוון להביא גארד נוסף, מה שיגרום לעומס גדול על הקו האחורי. "כבר חודש שהפועל ירושלים מנסה למצוא פתרון לעניין", מעיד אחד מיושבי הראש בליגה בשיחה עם "ספורט כל העיר", " בהתחלה הם עוד התלבטו בין יוגב אוחיון לבין בר טימור וניסו למצוא לאחד מהם קבוצה אחרת שתיקח את החוזה או לפחות חלק ממנו. הפועל ירושלים תממן בערך 50 אחוז מחוזהו כדי שהוא יעבור לקבוצה אחרת שתישא את שאר העלויות".

בהפועל ירושלים לא מכחישים, אך גורם בקבוצה אמר בשיחה עם "כל העיר" כי "בר טימור לא הולך לשום מקום. יש לו חוזה והוא שחקן של הקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עד מתי אדישים יעלוזו

    נו בטח בוא נשאיר את אוחיון המבוגר יותר, הפציע, עם הסטט העלובה שלו ונשחרר את טימור שאם כמה שהוא בינוני הוא עדיין הרבה יותר טוב מהגרסה הנוכחית של אוחיון… הגיוני סה"כ, בערך כמו להרכיב אותו על חשבון הלפרין ולוקאס בחצי גמר אחרי שלא שיחק שלושה חודשים. אנחנו גם ככה הולכים לעונה פיננסית אז עכשיו גם נממן ליריבות שלנו שחקנים? וכל הבלאגן הזה בשביל מי? תמיר בלאט ? הזוי לחלוטין. קטש אני מעריך לא ישאר פה עד חנוכה, אבל את הנזק שהוא ישאיר אחריו אנחנו נרגיש גם נרגיש שנים קדימה.
    אני לא ממש מעריך את העבודה של גיא הראל כמנג'ר אבל דווקא עם קטש הוא לוקח צעד אחורה ונותן למאמן להשתולל? שאלוהים יעזור לנו, לקטש יש פטיש לשחקנים הכי מעצבנים… במקום דאוסון או שמחון אנחנו כנראה נקבל גם את מנקו 🙁

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר