ערן לוי (צילום: ניר קידר)
ערן לוי (צילום: ניר קידר)

פרסום ראשון: ערן לוי סיכם עקרונית בקטמון

ראשי הפועל קטמון סיכמו עם הקשר על הגעתו לקבוצה עד לסיום העונה בשכר של 70 אלף ברוטו בחודש. בית"ר צריכה לאשר ולהסכים לשלם כ-20 אחוז מהשכר

פורסם בתאריך: 10.1.19 11:31

ערן לוי מתקרב להפועל קטמון. ל"כל העיר" נודע כי ראשי הפועל קטמון הגיעו לסיכום כספי עקרוני מול לוי, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר ירושלים ואף הושעה השבוע מפעילות. על פי הסיכום, קטמון תשלם ללוי כ-80 אחוזים משכרו בבית"ר, שעומד על כ-70 אלף שקלים ברוטו בחודש. את היתרה, כך מקווים בקטמון, תשלים בית"ר ירושלים – וזאת, כאמור, בשל העובדה שבבית וגן לא ממש מתלהבים להשאיר את הקשר בקבוצה.



החוזה מול לוי, כך נודע ל"כל העיר", יהיה עד סוף השנה בלבד ללא אופציה לעונה נוספת, כשהמטרה שעומדת לעיני הפועל קטמון היא הבטחת הכרטיס לליגת העל.

ימים גורליים לליאור זדה: המשחק מול הפועל עכו ביום שישי עלול להיות האחרון שלו

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום שלישי האחרון, בעקבות המשבר הגדול שפוקד את הפועל קטמון, שסופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, החליטו בקבוצה להתחזק משמעותית בחלון ההעברות. כעת מתברר שקטמון לא מבזבזת זמן ומנסה להנחית את לוי בקבוצה כמה שיותר מהר.

ל"כל העיר" נודע כי כדי לקדם ולסגור את העסקה מול לוי, צפוי המנהל המקצועי של הפועל קטמון שי אהרון להיפגש בימים הקרובים עם יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה כדי לסגור את כל הפרטים ולהשיג את השחרור של לוי.

את החוזה הכבד של לוי, בוודאי במונחים של הפועל קטמון, יממנו, כמו במקרים רבים אחרים, הספונסרים של הקבוצה יוסי ליפקין ובני סיוון, כשגם המיליארדר הקנדי לארי טננבאום יתבקש לסייע בהחתמה, כשבקטמון בטוחים שהבאתו של לוי תהיה בבחינת שובר שוויון.

ברזומה של לוי, בן 33, שתי עליות מהליגה הלאומית לליגת העל בחמש העונות האחרונות, שתיהם עם מכבי נתניה ובשתי הפעמים הוא היה הגורם המרכזי בעלייה של הקבוצה, כשסיים עם למעלה מ-10 שערים ו-10 בישולים.

בשיחה עם "כל העיר" לפני יומיים הדגיש הספונסר ליפקין כי ""ערן לוי הוא אקס פקטור מוכח וזו הצהרת כוונת מצדנו. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות היסטוריה ולעלות לליגת העל, ושחקן כמו ערן לוי יכול להוביל אותנו לשם".

כך או כך, מחר, שישי, תשחק הפועל קטמון מול הפועל עכו (15:00 בטדי) במטרה לחזור למסלול הניצחונות. כאמור, קטמון סופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, שבהם נחלה חמישה הפסדים (ארבעה בליגה ועד אחד בגביע המדינה) ואת שני הנוספים סיימה בתוצאת תיקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    יופי סוף סוף אורי שרצקי זז הצידה.כאשר מצהירים כי המטרה של קטמון עליה לליגת העל.זה המהות של ספורט תחרותי.ולא הפחדנות של שרצקי.קדימה קטמון .כל מה שצריך על המגרש זה מנהיג עם ערך מוסף שידחף שחקנים חסרי ניסיון למאבקי העליה.ותודה ליוסי ליפקין ולבני סיון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר