ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)
ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

ימים גורליים לליאור זדה: המשחק מול הפועל עכו ביום שישי עלול להיות האחרון שלו

ההתרסקות של הפועל קטמון נמשכה גם אתמול, שני, עם הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים. ביום שישי תפגוש הקבוצה את הפועל עכו והפסד נוסף עלול להוביל לסיום עבודתו של המאמן במועדון

פורסם בתאריך: 8.1.19 09:45

ההתרסקות של הפועל קטמון נמשכת. אתמול, שני (7.1), נוצחה הפועל קטמון 2:1 על ידי הפועל פתח תקוה, והיא כבר סופרת רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון (שישה משחקי ליגה ועוד אחד בגביע המדינה).



הפועל קטמון, כזכור, פתחה את העונה מצוין והוליכה את טבלת הליגה הלאומית כמעט מההתחלה. אולם פגרת השזרוע, שהיתה בחודש נובמבר, קטעה את המומנטום של הפועל קטמון. למעשה, מאז החזרה מהפגרה – בתחילת חודש דצמבר – קטמון נעלמה לחלוטין מהמפה והלחץ מתחיל לתת את אותותיו על המערכת כולה ובעיקר על המאמן ליאור זדה, שלא מצליח למצוא פתרונות ולייצב את המערכת.

מקורב להנהלת קטמון: "כדורגל זה משחק של תוצאות ואף אחד לא חסין. גם לא ליאור זדה"

שבעה משחקים שיחקה הפועל קטמון מאז החזרה מהפגרה, בחמישה מהם היא הפסידה (ארבעה בליגה ואחד נוסף להפועל תל אביב בגביע המדינה) ובשתיים נוספים היא סיימה בתיקו. כן, זו לא טעות, הפועל קטמון צברה רק 2 נקודות מ-18 אפשריות בחודש האחרון. גם יחס השערים של הקבוצה בתקופה הזו הוא לא בדיוק גאווה גדולה – 4 שערי זכות בלבד כבשה קטמון ב-7 משחקים, שבהם היא ספגה 11 פעמים. עם מספרים כאלה החלומות של הפועל קטמון על עלייה יהפכו יותר לפנטזיות.

מי שאמור להוציא את קטמון מהמשבר הזה הוא המאמן זדה, אלא שבהיסטוריה שלו, כפי שמציינים גורמים שונים בהפועל קטמון בשבועות האחרונים, יש לא מעט עונות שאותן הקבוצות שלו פתחו בסערה אך נעלמו במחצית השנייה של העונה, כשהמאמן עצמו פשוט קורס תחת הלחץ. כך למשל, בשיחה עם "כל העיר" אמר בשבוע שעבר גורם בקטמון: "אנחנו מאמינים בליאור, אבל גם הוא אכזב בעבר. בהיסטוריית האימון שלו יש תקופות רציניות של משבר. אנחנו מקווים שהוא יידע הפעם לצאת מזה".

בקטמון נותנים בשלב זה גיבוי מלא לזדה ובקבוצה ישנם גורמים שונים שמדגישים כי מעמדו יציב ואיתן, אך באותה נשימה עם גם אומרים כי "אנחנו מרגישים את הלחץ אצל ליאור. כולם מרגישים שמשהו לא דופק. ליאור מאמן טוב, אבל הדברים משפיעים עליו".

ביום שישי הקרוב, 11.1, תשחק הפועל קטמון מול הפועל עכו (15:00 בטדי). בקטמון, כאמור, אמנם מגבים את זדה אך במקרה של הפסד נוסף, זה עלול להיות משחקו האחרון של זדה כמאמן קטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר