ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

מקורב להנהלת קטמון: "כדורגל זה משחק של תוצאות ואף אחד לא חסין. גם לא ליאור זדה"

אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל קטמון תפגוש הערב (שני) את הפועל פתח תקוה. גורם בקבוצה: "חייבים לנצח כדי שלא יהיו שינויים, ולא בטוח שרק בגזרת השחקנים"

פורסם בתאריך: 7.1.19 11:14

מפלס הלחץ בהפועל קטמון רק הולך ועולה וזאת לאחר שהקבוצה סופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון – שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בליגה והפסד בגביע המדינה להפועל תל אביב. הערב, שני (7.1) תשחק הפועל קטמון מול הפועל פתח תקוה (19:00 באצטדיון המושבה) ובקבוצה מבינים שמשחק נוסף ללא ניצחון עשוי להוביל לזעזוע.

דעה | הבנייה העקומה של הפועל קטמון

"אנחנו אוהבים את ליאור ובטוחים שהוא יוציא את הקבוצה מהמשבר, אבל המצב שלנו לא נעים", אומר גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אנחנו חייבים לנצח את הפועל פתח תקוה כדי שלא שלא יהיו שינויים וזעזועים, ולא בטוח שרק בגזרת השחקנים".



הפועל קטמון, חשוב להדגיש, מאמינה מאוד במאמן זדה וביכולת שלו להצעיד את הקבוצה לליגת העל, אבל במועדון מקונן החשש שזדה פשוט לא יצליח לעמוד בלחץ. ולא בפעם הראשונה בקריירה שלו. בקטמון מודעים היטב להיסטוריה של זדה, שבקבוצות רבות שבהן עבד פתח את העונה בסערה אך לקראת היישורת האחרונה, חלה דעיכה גדולה ביכולת של הקבוצה וגם בזו של זדה, שפשוט לא הצליח לעצור את כדור השלג.

"משהו לא עובד, אנחנו מרגישים אץ הלחץ אצל ליאור", אומר שחקן בקטמון ל"ספורט כל העיר". "אמנן כלפי חוץ הוא מנסה להקרין ביטחון, אבל אנחנו כבר בשלב שבו כולם מרגישים שמשהו לא דופק. ליאור מאמן טוב, אין לאף אחד ספק בזה, אבל הדברים משפיעים עליו. זה לא אותו ליאור של תחילת העונה".

גורם המקורב להנהלת קטמון מוסיף: "כולנו זקוקים לניצחון בפתח תקוה כי אחריו יש לנו משחק חוץ קשה מאוד בכפר סבא. קטמון לא רוצה לחשוב על שינויים מרחיקי לכת, אבל בסופו של דבר כדורגל זה משחק של תוצאות ואף אחד לא חסין. גם לא ליאור זדה. צריך לקוות שנעשה הערב את העבודה".

גורם בקטמון: "אי אפשר להגיד שאם הקבוצה תפסיד עוד שניים-שלושה משחקים ברציפות לא יהיו שינויים"

יש לציין כי בשלב זה זוכה זדה גם לתמיכה גדולה בקרב מרבית אוהדי הפועל קטמון, אולם בפורומים השונים של הקבוצה החלו בשבועות האחרונים להישמע גם קולות אחרים. כאלה שחושבים שכדאי לקטמון להיפרד מהמאמן כבר כעת, כדי לא לאבד את ההזדמנות לסיים את העונה עם הכרטיס לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעוו פרס פוליצר בדרך

    מה זה בדיוק "גורם במועדון"? גם אוהד הוא גורם במועדון וגם מאמן ילדים א' הוא גורם במועדון.
    על אחת כמה וכמה "גורם מקורב להנהלה" מי ישמע…כל מי שחבר בקבוצת ווטסאפ של שידור ישיר הוא גורם מקורב להנהלה.
    בקיצור..הכל חרטא וציטוטם דה מיקולו וחירטוטי חירטוטים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר