ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)
ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

גורם בקטמון: "אי אפשר להגיד שאם הקבוצה תפסיד עוד שניים-שלושה משחקים ברציפות לא יהיו שינויים"

בקטמון מודאגים מהמשבר שפוקד את הקבוצה, שסופרת ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. גורם אחר במועדון: "אם לא נעלה ליגה נבחן את נחיצותם של תפקידים מסוימים כמו המנהל המקצועי"

פורסם בתאריך: 30.12.18 14:03

המשבר שבו נמצאת הפועל קטמון הולך ומעמיק. ההפסד לבית"ר תל אביב רמלה ביום חמישי האחרון היה הרביעי של הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים (ועוד תוצאת תיקו מול הפועל נצרת עילית), ובמועדון מנסים להבין מה בדיוק קורה לליאור זדה ולשחקניו.

"המערכת מאמינה בליאור זדה, יש אורך רוח וסבלנות כלפיו וצריך לקרות משהו קיצוני כדי שהוא יוחלף", אומר גורם בקטמון אך מוסיף כי "אבל אי אפשר להגיד שאם הקבוצה תפסיד עוד שניים-שלושה משחקים ברציפות לא יהיו שינויים".



מאז חזרה קטמון מהפגרה הקבוצה פשוט לא מתפקדת. כאמור, הקבוצה כבר סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון, שבהם היא כבשה 3 שערים בלבד. "אנחנו במשבר וזו תקופה קשה ומאכזבת", מציין גורם אחר בקטמון בדאגה. "יש פה שחקנים זחוחים שצריכים לרדת לקרקע. אנחנו מאמינים בליאור, אבל גם הוא אכזב בעבר. בהיסטוריית האימון שלו יש תקופות רציניות של משבר. אנחנו מקווים שהוא יידע הפעם לצאת מזה".

שחקן בקטמון מוסיף: "אנחנו בכדור שלג והפסד גורר הפסד. הביטחון ירד והלחץ עולה וזה משפיע על כולם. אני מאמין שנצא מזה, כי יש לנו חומר שחקנים מצוין וצוות מקצועי טוב מאוד".

אותו שחקן מנתח את הסיבות המקצועיות בדעיכה ביכולת ואומר: "אנחנו לא כובשים. הפציעה של אגאדה השפיעה מאוד על הקבוצה ואף אחד לא נכנס לנעליים שלו. אנחנו חייבים חיזוק להתקפה".

ואכן, לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר, שייפתח ב-9.1.19, בקטמון מעוניינים להתחזק בחלוץ. בקבוצה סימנו בשלב זה 2 שמות מרכזיים. האחד, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", הוא האקס ג'ורג' אקפביו, שמשחק כיום בבני סכנין. אולם מאז חילופי המאמנים בקבוצה והגעתו של עמיר תורג'מן, השתנה מעמדו של החלוץ הניגרי וכלל לא בטוח שהוא ישוחרר. לכן, בקטמון מכינים תוכנית גיבוי, והשם השני שעולה במועדון הוא של עידן שמש שמשחק השנה בנס ציונה.

שי אהרון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

התפקיד שלו נחוץ? שי אהרון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

כך או כך, בקטמון מסמנים את המשחק הקרוב נגד עירוני ראשון לציון (שלישי, 19:40, טדי) כקריטי. "אני לא רואה תסריט שלא ננצח", אומר גורם בקטמון, "אנחנו במומנטום שלילי ולא רוצה לחשוב על משהו אחר מלבד ניצחון. אנחנו רוצים לעלות ליגה וזו תהיה אכזבה קשה וכישלון אם לא".

גורם אחר בקטמון מציין כי "אם חלילה ניכשל ולא נעלה ליגה, נבחן את נחיצותם של תפקידים מסוימים כמו תפקיד המנהל המקצועי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר