ליאור זדה, ערן לוי, וילי אגאדה (צילומים: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים, גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים, דאפי ספונר)
ליאור זדה, ערן לוי, וילי אגאדה (צילומים: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים, גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים, דאפי ספונר)

בקטמון מודים: "הלחץ והקושי עוד שם; לא מראים מה אנחנו מסוגלים"

התיקו המרגיז מול הפועל עפולה יושב לאנשי הפועל קטמון בראש, אך התחושות טובות לקראת המשחק ביום שישי מול מרמורק: "עם הקהל בטדי נצליח לנצח"

פורסם בתאריך: 6.2.19 19:22

התיקו בעפולה, ובעיקר שער השוויון שהגיע בפנדל שנוי במחלוקת שתי דקות לסיום, תסכל רבות את אנשי הפועל קטמון, שרצו לנצל את ההפסד של הפועל נצרת עילית ולהיצמד אליה בראש טבלת הלאומית.

בחלק האופטימי יותר, אפשר לומר שקטמון יצאה מהמשבר עם משחק רביעי ללא הפסד, אך מנגד על כר הדשא עדיין ניכר שהשחקנים לא התאוששו לגמרי.

"הלחץ והקושי עוד שם", מודה גורם בקבוצה. "אנחנו עדיין לא משוחררים. במקום שננסה לכבוש את השני והשלישי, אנחנו מעדיפים לשמור על התוצאה וזה סימפטום של קבוצה שלא השתחררה לגמרי ולא משחקת את הכדורגל שהיתה רגילה לשחק. אנחנו לא מראים מה אנחנו מסוגלים. כרגע אנחנו מתמקדים בתוצאות, ולפעמים זה עולה ביוקר".



בקטמון כעסו מאוד על השופט דקל צינו, שכאמור העניק פנדל שנוי במחלוקת להפועל עפולה, שאותו תרגם אדריאן רוצ'ט לשער שוויון. "אנחנו מרגישים תחושת פספוס קלה, כי ספגנו בדקה ה-88 מפנדל לא מוצדק", מציין דובר הפועל קטמון וחבר הוועד המנהל ברק בן יעקב, בשיחה עם "ספורט כל העיר". "השופטים הודו בטעותם וכרגע אנחנו לא מתכוונים להתעסק בשיפוט".

ליאור זדה (באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

ליאור זדה (באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

זה היה משחקו השלישי של ערן לוי בקטמון, וזו הפעם הראשונה שהקבוצה לא מנצחת מאז הגיע הכוכב אליה. לוי הפך בתוך זמן קצר לאחת הדמויות הדומיננטיות במועדון, ללא ספק. שחקן שהפך בזמן קצר למנהיג הבלתי מעורער של קטמון, אחד שלא מתבייש להגיד לצוות המקצועי את דעותיו ומעיר לשחקנים לא מעט. האחרונים מקבלים את מרותו, ובקטמון מרוצים מכך שיש להם מנהיג בסדר גודל הזה, שאמור להפוך ל'שובר שוויון' – כפי שנכתב בהקשר זה כאן לא פעם ולא פעמיים – בדרך למטרה המרכזית, עליית ליגה.

"ההשתלבות של ערן טובה מאוד", מדגיש בן יעקב. "אנחנו מרוצים ממנו, כמובן. הוא שחקן איכותי ומנהיג על המגרש. אבל לבד הוא לא יעשה את העבודה. יש לנו סגל איכותי מאוד בלי קשר אליו, ואנחנו סומכים על כולם שיובילו אותנו למטרה".

"ערן שינה את המערך של ליאור", מוסיף גורם בקטמון. "ידענו כשהבאנו אותו שהוא ישנה את הקבוצה, ואנחנו מאמינים שזה יקרה בעיקר לטובה. הוא משחק בתפקיד החלוץ, ובעפולה ראינו שהוא גם רץ לא מעט ומשקיע בחלק ההגנתי. למען האמת, זה מפתיע אותנו לטובה. בקרוב גם נתחיל לראות ממנו שערים ולא רק בישולים".

ערן לוי (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

ערן לוי (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

לעומת לוי, מי שלא נמצא בכושר טוב הוא החלוץ הניגרי ויליאם אגאדה, שמאז חזרתו מפציעה לפני כחודשיים לא כבש כלל. עד לפציעה, בחודש אוקטובר, אגאדה היה בלתי ניתן לעצירה עם שמונה כיבושים בכל המסגרות ונחשב לשחקן הטוב בליגה, אבל השילוב בין הפציעה שעבר והמשבר שפקד את הפועל קטמון פגעו בו והוא לא מצליח לבוא לידי ביטוי. מחלוץ כובש הפך אגאדה לשחקן שמתמקד לא מעט במשימות הגנתיות, ובמועדון מודים בכך.

"וילי לוחץ היום את הקשר האחורי בחלק ההגנתי", מספר גורם בקטמון. "לפני שערן לוי הגיע הוא היה חלוץ מטרה ונשאר עם הבלמים. עם הגעתו של ערן לוי, הוא מוצב מאחורי החלוץ, וזה דורש ממנו עבודה הגנתית אחרת. להגיד שזה פוגע בו בצד ההתקפי? אני לא חושב. הוא לא נמצא בתקופה טובה, אבל הוא שחקן מצוין והוא יחזור לעצמו".

וילי אגאדה (צילום: דאפי ספונר)

עם לוי ואגאדה בהרכב, תשחק היום (שישי) קטמון נגד הפועל מרמורק (15:00 בטדי), האחרונה בטבלה. זהו משחק שבו בקטמון לא רוצים לחשוב על דבר מלבד ניצחון.

"המשחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו רוצים לנצח כדי להמשיך את הרצף הטוב", אומר בן יעקב ומתכוון לכך שהקבוצה צברה 8 נקודות מ-12 הנקודות האחרונות. "מרמורק נמצאת במקום האחרון, אבל היא בכושר טוב והתחזקה בינואר. יהיה משחק מאתגר. אנחנו מאמינים ומקווים שעם הקהל שלנו בטדי נצליח לנצח".

ביום שלישי האחרון נסגר חלון העברות, ולמרות שקטמון עוד בדקה את האפשרות לחזק את הסגל, היא ויתרה בסופו של דבר על האפשרות.

סגירת החלון מבשרת סופית כי החלוץ עדן שרם – שבמועדון מרוצים מהשיפור שהוא מציג באימונים ובמשחקים שבהם נכנס כמחליף לאחרונה – נשאר בקבוצה עד לסיום העונה.

בתוך כך, בקטמון מציינים כי מבחינתם חזרתו של הקשר סהר בנבנישתי מהפציעה הארוכה ממנה סבל היא בבחינת חיזוק משמעותי. בנבנישתי יהיה בסגל למשחק היום מול מרמורק ועשוי לקבל דקות ראשונות כמחליף.

"סהר זה החיזוק שלנו", אומר ספק ברצינות ספק בציניות גורם בקבוצה. "הוא רעב לחזור ואנחנו זקוקים לשחקן יצירתי כמוהו. הוא מעין רכש אחרון בחלון ההעברות. כמעט לא נהנינו ממנו השנה, ועכשיו אנחנו מקווים שהוא ייתן את האקסטרה".

בקטמון מצפים כי קהל רב יגיע למשחק היום, וההערכות מדברות על כ-3,000 אוהדים שיגיעו לתמוך בקבוצה. לשם כך בקטמון יצאו בשיתוף פעולה עם הפועל ירושלים בכדורסל, כשמחיר כרטיס עבור מנויי הכדורסל יהיה 30 שקלים במקום 50 שקלים. "אנחנו צריכים את הקהל איתנו, ומקווים שיגיעו הרבה אוהדים לתמוך בנו", אומרים בקטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר