נערים ב' של הפועל קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
נערים ב' של הפועל קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

מחלקות הנוער הירושלמיות, והפעם – נערים ב' של קטמון

נערים ב' של הפועל קטמון, שמודרכת על ידי דיויד ברמן, מדורגת במקום השישי ומביטה למעלה

פורסם בתאריך: 20.2.19 19:20

כשמסתכלים בראייה רוחבית על כלל מחלקות הנוער בכל הקבוצות, מילדים ועד נוער, אי אפשר שלא להתרשם מהעבודה היפה שעושים שם המאמנים, ומההתפתחות המרשימה של השחקנים והשחקניות. הפעם תתמקד פינת מחלקות הנוער של "כל העיר" בנערים ב' של הפועל קטמון, שאולי תספקו לכם תמונה רוחבית שיש בה המון מקום לגאווה, עם עתיד מזהיר.



אחד המאמנים העסוקים בהפועל קטמון הוא דיויד ברמן, אנליסט הווידיאו של הקבוצה הבוגרת ושל מחלקת הנוער, ומאמנה של קבוצת נערים ב' מליגה ארצית דרום – שהיא הליגה השנייה, למעשה, בשכבת גיל זו. בשבת שעברה הפסידה קבוצתו להפועל פתח תקוה, מובילת הטבלה, בתוצאה 3:1.

"התנהל משחק ברמה גבוהה מאוד", מציין ברמן. "מי שכבש אצלנו היה אליעד אלון, שחקן מוכשר שהגיע אלינו בתחילת העונה מקצרין. אנחנו נמצאים במקום השישי בטבלה, עם 34 נקודות. המטרה שלנו היתה ונשארה לייצר שחקנים, המקום שבו אנחנו נמצאים מעניין פחות, אם כי הייתי כמובן שמח להיות במקום גבוה יותר".

יהודה שנהב (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

יהודה שנהב (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

ברמן ממשיך ומדבר על הקבוצה ומציין כי "אין לנו שחקנים שמשחקים חמש ושש שנים כדורגל, אז חסר לנו מעט שפשוף וניסיון. בכל מקרה, אנחנו עובדים קשה. האימונים שלנו ומשחקי הבית מצולמים דרך רחפן. אנחנו 'יושבים' על כל משחק, עורכים ומתקנים מה שצריך באימונים – בין אם זה ברמה פרטנית ובין אם ברמה הקבוצתית, בודקים את עצמנו כל הזמן, מתקנים טעויות, מתייעצים הרבה, וקרה לא פעם שישבנו כל המאמנים יחד וניתחנו האחד את קבוצתו של השני. אני מאמין גדול בקבוצה שלי. גם אם נערים א' יעלו לליגת העל ונבוא במקומם בעונה הבאה, נוכל להתמודד שם יפה. חוץ מאליעד יש לנו חומר שחקנים טוב. אני מקווה להצליח ולקדם אותם כמה שיותר. עשינו התקדמות גדולה עם המגן הימני שלנו, יפתח הררי, יש לנו שני שוערים טובים, אריאל חן ויהודה שנהב, מלכי השערים שלנו הם אליה חדד וחביב באייך, אביטי ג'מבר הוא שחקן כנף ימין ושמאל שמשקיע, ואני מאמין בו מאוד.

חביב באייך (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

חביב באייך (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

"בסוף השבוע אנחנו נשחק במסגרת גביע המדינה נגד הפועל חדרה מצמרת ליגה ארצית צפון, במגרש בארזים", אומר ברמן. "אם ננצח אותם נעלה לשמינית גמר הגביע. בסיבוב הקודם ניצחנו את טבריה בירושלים 0:4. אם נבוא מוכנים כמו שאנחנו יודעים, אין סיבה שלא ננצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירון ב

    ברמן התותח!!
    ההבטחה הבאה של מאמני הכדורגל בארץ!
    רציני איכותי משקיע בטרוף!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר