טאלב טוואטחה (צילום: JASON CAIRNDUFF - REUTERS)
טאלב טוואטחה (צילום: JASON CAIRNDUFF - REUTERS)

דעה | טאלב טוואטחה לבית"ר – בלון ניסוי או כוונה אמיתית?

ההצעה שהגישה בית"ר למגן השמאלי הצליחה להפתיע את כולם, והבהירה שמשה חוגג רוצה לקבוע סדר יום חדש בבית"ר | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.9.19 18:39

הפרסום השבוע ב"ידיעות אחרונות" אודות ההצעה המפתה שהגישה בית"ר ירושלים לטאלב טוואטחה הצליחה להפתיע אותי. את כולם. ויש לי מספר מסקנות רציניות על הנושא.

ראשית, משה חוגג עושה כל שביכולתו כדי לקבוע סדר יום חדש ולהיות זה שמכתיב את המדיניות. הרעש סביב החתמתו של עלי מוחמד קצת נרגע, אז כדי להבהיר לכולם שבית"ר לא תהיה טהורה, החליט חוגג להפריח בלון ניסוי ויצא עם כל תאוותו בידו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעצם הפרסום על המשא ומתן שלא הבשיל עם טוואטחה הרוויח חוגג מכל הכיוונים. הוא הראה שוב שאין בכוונתו לוותר על אף שחקן שיכול לתרום לבית"ר, וטוואטחה – המגן השמאלי של הנבחרת – עומד בכל התנאים המוקדמים: הוא שחקן מצוין, הוא משחק בתפקיד שבית"ר זקוקה בו לרכש והוא ממוצא בדואי.

גם הכישלון של המו"מ סייע, לטעמי, לחוגג. בית"ר כיום כנראה לא בשלה עדיין, אבל בעצם הפרסום השבוע ובאופן כללי הניסיון להביא את טוואטחה מדגיש חוגג לאוהדי בית"ר שהפעם אולי זה לא קרה, אבל בפעם הבאה זה כן יקרה.

***

השלב הזה של עונת הכדורסל, שבו הקבוצות מראות את מה שבנו בכל הקיץ, הוא אחד האהובים עלי. אני אוהב לראות את השחקנים החדשים שמגיעים ויוצאים בהצהרות, אני נהנה מההפתעות ששולפים המאמנים ועוד יותר מכך עוקב מקרוב אחרי משחקי האימון כדי לנסות ולהבין איך הכל יתחבר.



הפועל שיחקה בשבוע שעבר שני משחקי אימון, שבשניהם נכחתי, במטרה לתהות על קנקנם של השחקנים החדשים וכדי להבין איך הם משתלבים עם אלה שנשארו.


רמי מנדל

רמי מנדל


ארבעה זרים חדשים חתמו בהפועל בקיץ והנה המסקנות הראשוניות מאוד שלי: סולימן בריימו יהיה לטעמי מניה בטוחה, בטח בליגה הישראלית; הגארד אייזיאה קאזינס הוא אולי רוקי באירופה, אבל יש לו פוטנציאל. שלא יובן – הוא כנראה לא ייבחר לשחקן העונה, אבל בהחלט אפשר יהיה ליהנות ממנו.

ומה עם שני הזרים הנוספים? טרנט לוקט, שהגיע מקאזאן, לא מוצא בינתיים את מקומו ואם אני צריך לבחור כרגע את השחקן שישוחרר ראשון מהסגל אני בוחר בו; הפלופ של העונה, והלוואי שאתבדה, הולך להיות מינדאוגאס קופשאס הליטאי, שבשני משחקי ההכנה הראשונים לא מצא את עצמו על הפרקט. הסנטר, שצריך להיות ערך מוסף בעיקר בזירה האירופית, נראה מגושם מסורבל והוא מתקשה בשלב זה לבצע פעולות פשוטות ביותר.

בגזרה הישראלית, אין לי ספק שנמרוד לוי יהיה הפתעת העונה שלנו – יש לו את הגובה ויד מצוינת לשלוש; ועידן זלמנסון ימשיך את גרף ההתקדמות שלו כגבוה מוביל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר