ביטוח עסק זה לא משחק ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
ביטוח עסק זה לא משחק ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ביטוח עסק זה לא משחק ילדים, למדו כיצד עושים זאת כמו שצריך

כל עסק חשוף לסיכונים כגון שריפה, נזקי טבע, פריצות, הצפות וסיכונים הקשורים לנזקים ללקוחות ועובדי העסק. אילו סעיפים חשוב להכיר בביטוח העסק? הכל בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 15.9.20 11:44

בישראל הרבה עסקים יודעים כי ביטוח עסק הינו הכרחי ביותר. הביטוח מאפשר לכם כבעלי עסק הגנה מפני סיכונים שונים ורבים. ביטוח זה כולל שורה ארוכה של כיסויים אשר מגנים הן על הנכס, רכוש של בעל העסק, על צד שלישי ועובדי בית העסק. להלן הסעיפים החשובים של הביטוח שכל בעל עסק צריך להכיר:

ביטוח עסק (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ביטוח עסק (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ביטוח מבנה העסק

ביטוח מבנה העסק מכסה מקרים שונים כגון שריפה, שיטפון, רעידת אדמה ועוד. הביטוח נועד לשפות את הבעל הנכס בגין נזקים למבנה העסק, מתקני האינסטלציה וכל מה שמחובר בדרך קבע למבנה. פעמים רבות שוכרים של מבנה העסק נדרשים לבטח את מבנה העסק מתוקף חוזה השכירות.

ביטוח תכולת העסק

באמצעות ביטוח תכולה ניתן לכסות את המלאי העסקי, מכונות ייצור, ריהוט משרדי וכל תכולה עסקית. בדומה לביטוח המבנה, ניתן לכסות את תכולת העסק בנזקים כמו שריפה, נזקי טבע ונזקי פריצה.

ביטוח צד ג'

יש לכלול בפוליסה של ביטוח העסק גם ביטוח צד ג', המכסה את בעל העסק מפני תשלומי פיצויים כלפי צד שלישי בנזקים לגוף ורכוש. במידה והעסק עוסק בפעילות מחוץ לחצרי העסק, ניתן לרכוש הרחבה שתכסה את פעילות העסק בכל שטח הארץ.

ביטוח צד שלישי הינו אחד מהכיסויים החשובים ביותר מאחר והוא מגן על בעל העסק בפני תביעות של מאות אלפי שקלים ויותר ואף מכסה גם כיסוי הוצאות משפטיות.

ביטוח אובדן רווחים לבעלי עסקים

ניתן לכלול בפוליסת ביטוח העסק סעיף של ביטוח אובדן רווחים או ביטוח אובדן הכנסה. ביטוח זה מאפשר לכם לקבל פיצוי בעבור הנזק אשר מנע מכם להפעיל את העסק בעקבות נזקים המכוסים בסעיף ביטוח המבנה והתכולה, כך לדוגמא עסק שנשרף יקבל פיצוי גם מסעיף ביטוח מבנה וגם בעבור הזמן שלקח לבעל העסק לשפץ ולבנות את העסק מחדש (הרווח שהיה צפוי לקבל לולא היה אירוע נזק). סכום זה מבוסס על חישוב הרווח הגולמי של העסק.

ביטוח חבות מעבידים

כאשר עובד חלילה נפגע בעבודתו, הוא יוכל לתבוע פיצויים מביטוח לאומי וגם מהמעסיק, ולכן יש לכלול בביטוח העסק גם ביטוח חבות מעבידים. ביטוח זה מכוון לעובדים שנפגעו תוך כדי עבודתם.

ביטוח חבות מעבידים מעוגן בחוק וישנם תקדימים כגון פסקי דין שונים, כאשר ביהמ"ש רואה במעביד כאחראי הבלעדי לכל נזק אשר נגרם לעובדים והכוונה היא לנזק גופני, שכלי או נפשי.

החשיבות ברכישת ביטוח לעסק

אף אחד מבעלי העסקים אינו מעוניין לשים את כספו על קרן הצבי וליטול על עצמו סיכון של נזקים אפשריים, אשר עשויים לקרות בכל רגע נתון. זו הסיבה כי עוד לפני פתיחת בית עסק, רצוי לרכוש פוליסת ביטוח עסק.

יש לפנות לסוכנות ביטוח בעלת ניסיון של שנים בענף הביטוח העסקי. תוכלו להתייעץ עם סוכנות הביטוח אנגלמן לגבי גובה הכיסוי, מה תכלול הפוליסה, כאשר סוכן הביטוח המיומן מזה שנים, יוכל לייעץ לכם לגבי הכדאיות של רכישת פוליסה אשר תתאים לצרכיכם האישיים ולנתוני בית העסק.

סוכנות הביטוח אנגלמן 

טלפון: 09-8900900

אתר החברה: https://engelman-ins.co.il/

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר