הדמיית הבריכה בפסגת זאב ירושלים (הדמיה: אדריכל שלמה גנדלר - משרד V5 אדריכלים)
הדמיית הבריכה בפסגת זאב ירושלים (הדמיה: אדריכל שלמה גנדלר - משרד V5 אדריכלים)

התוכנית להקמת בריכה בפסגת זאב ירושלים: הונחה אבן הפינה  

העבודות להקמת בריכה עירונית בפסגת זאב ירושלים החלו השבוע. המתחם נבנה בהשקעה כוללת של 42 מיליון שקלים, הפתיחה: בעוד כשנה וחצי

פורסם בתאריך: 26.2.17 12:28

הונחה אבן הפינה להקמת הבריכה העירונית בפסגת זאב ירושלים. הבריכה נבנית על שטח כולל של כ־3,500 מ"ר, ובהשקעה כספית כוללת של כ־42 מיליון שקלים. המתחם יכלול בריכה חצי אולימפית באורך של 25 מטרים, בריכת פעוטות, מלתחות ושירותים, חדר כושר ומשחקיית ילדים. הבריכה ממוקמת בקרית החינוך והספורט המרכזית של השכונה הכוללת בתי ספר, מתנ"ס, מרכז לגיל הרך, ספריה, אולמות ספורט ופארק. המתחם תוכנן על ידי אדריכל שלמה גנדלר והיא נבנית על ידי חברת "רם אדרת", העבודות צפויות להסתיים בחודש יולי 2018.

הנחת אבן הפינה נערכה על ידי ראש העיר ניר ברקת, סגן ראש העיר מאיר תורג'מן (ירושלים תצליח), סגן ראש העיר עופר ברקוביץ' (התעוררות), סגנית ראש העיר יעל ענתבי (פז), מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים משה ליאון (ליכוד), חברת מועצת העירייה מרינה קונצביה (ירושלים תצליח), מנהל אגף בקרה ומבנים במפעל הפיס קובי בנבנישתי, נציגי המינהל הקהילתי ותושבים.

"הלב שלי התמלא שמחה השבוע בטקס הנחת אבן הפינה בפסגה", אומר ברקוביץ', "מדובר בשכונה בגודל של עיר, והיא ראויה לתשומת לב והשקעת משאבים גדולה יותר מצידנו. הבריכה החדשה שתפעל בעוד שנה וחצי היא סמל להתחדשות ולאיכות החיים אותה אנחנו שואפים לקדם בפסגה. לצד הבריכה אנחנו ממשיכים בכל הכוח לקדם פרויקטים אסטרטגיים נוספים לשכונה ולצפון העיר: שורה של פרויקטים תחבורתיים לטיפול במצוקת התנועה, מבנה תרבות ואמנים, מבנים לנוער, שדרוג שטחים פתוחים ויצירת אירועים ייחודיים. אני שמח על המחויבות הגבוהה של ראש העיר ועל השותפות עם המנהל הקהילתי שמובילים להישגים משמעותיים".

ברקת מוסיף: "הבריכה שאנחנו מקימים בפסגת זאב היא אחת מתוך שבע  בריכות קהילתיות חדשות בשכונות העיר לרווחת הציבור. בריכות השחייה הירושלמיות יהוו בסיס איכותי לפעילות פנאי לכל הגילאים בסביבה הקרובה לבית ואבן שואבת למשיכת משפחות צעירות. הן יהיו גם עוגן כלכלי למינהלים הקהילתיים ויגדילו את מעגל השותפים בפעילות קהילתית וחברתית בשכונות. זהו מהלך נוסף שאנחנו עושים לשיפור איכות החיים של תושבי ירושלים ונמשיך לפעול על מנת לקדם פרויקטים נוספים של ספורט, תרבות ופנאי לרווחת התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר