מט"י ירושלים (צילום: דניאל זיו)
משרדי מט"י ירושלים (צילום: דניאל זיו)

מאז תחילת השנה: 400 בעלי עסקים בעיר קיבלו סיוע ממט"י ירושלים

במרכז לטיפוח יזמות (מט"י) ירושלים התקבלו בשנת 2021 כ-1,000 בקשות סיוע. בינתיים הצליח המרכז להשיג למעלה מ-70 מיליון שקלים ל-400 עסקים

פורסם בתאריך: 8.10.21 07:38

להיות בעל עסק זה לא דבר קל, בוודאי שלא בירושלים ועל אחת כמה וכמה לא בתקופת הקורונה. במרכז לטיפוח יזמות (מט"י) ירושלים מנסים לעשות את החיים לבעלי העסקים בעיר קלים מעט יותר עם גיבוש תוכניות עבודה, קורסים מגוונים וגם עם השגת מימון לטובת העסק.

מאז תחילת השנה הנוכחית, חודשים ינואר עד ספטמבר, סייעה מחלקת המימון של מט"י לכ-400 עסקים בירושלים והשיגה עבורם הלוואות בגובה של למעלה מ-70 מיליון שקלים.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי לא כל בעל עסק זכאי לקבל הלוואה ועוד לפני השלב הזה מסייעים במט"י לבעלי העסקים במגוון דרכים וזאת על מנת לשדרג את העסק ככל הניתן.

כמו כן, למרות שההתמודדות עם הקורונה היא קשה עם שלל המגבלות – אך במט"י מציינים כי "הסבירות לקבל הלוואה לטובת התמודדות תזרימית עם ירידה בהכנסות כתוצאה מהקורונה נמוכה מאוד. הלוואת ניתנות לטובת הרחבת עסק, רכישת ציוד, שיפוץ מכונות, כלי רכב, הקמת סניפים חדשים וכו'".

כאמור, במהלך 2021 הגיעו למחלקת המימון של מט"י ירושלים כ-1,000 פניות מבעלי עסקים. "עם קבלת הפנייה", מציינים במחלקת המימון של מט"י ירושלים, "אנו בוחנים את מצב העסק וההיתכנות לקבלת ההלוואה. תהליך הבדיקה אינו כרוך בתשלום. לאחר הבדיקה, יחל שלב איסוף המסמכים, כתיבת התוכנית והגשת הבקשה".


מט"י ירושלים (צילום: דניאל זיו)

מט"י ירושלים (צילום: דניאל זיו)


חשוב לציין כי התהליך כולו כרוך בתשלום בעלות מסובסדת, כאשר במט"י מדגישים כי "אנו מלווים את היזמים ובעלי העסקים עד לקבלת ההלוואה. מחלקת המימון והפיננסים של מט"י ירושלים מורכבת מצוות כלכלנים מומחים ויועצים עסקיים מקצועיים ומנוסים, המכירים את מסלולי ההלוואות והאנשים הנכונים בכל קרנות המימון והבנקים. בזכות הקשרים והידע הרב שצברו לאורך 30 שנות ניסיון. מחלקת המימון והפיננסים של מט"י מסייעת ליזמים ובעלי עסקים בכתיבת תוכניות עסקיות לבחינת הקמת מיזם חדש או מוצר ושירותים חדשים לעסק קיים. בתוכנית העסקית בוחנים את משמעויות המיזם לפי מספר תרחישי הכנסה ותזרימי מזומנים משתנים ואותם מאתגרים בתרחישי עלויות משתנות, שינויים בעלות המכר, שינויים בעלות כ"א ועוד, כדי שבעל העסק ידע באמת האם המיזם משתלם".

צביה שלי, מנכ"לית מט"י ירושלים: "חשוב לי להעביר את המסר ליזמים ולבעלי עסקים שהם לא לבד, אנחנו כאן בשבילם. אני מזמינה את כולם ליצור עמנו קשר ולהתייעץ בצוות המומחים של מרכז טיפוח היזמות. הצוות שלנו ייתן לכם שירות מקצועי ואמין, שמעמיד את טובת היזמים ובעלי העסקים במרכז וחושב על פתרון ארוך טווח הרואה קדימה, תוך כדי מתן פתרונות במגוון תחומים: יעוץ אישי, סדנאות והכשרות במגוון תחומים, ומימון".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר