הפועל ירושלים בכדורסל (צילום: אמיל סלמן)
הפועל ירושלים בכדורסל (צילום: אמיל סלמן)

בהפועל מדגישים: "אנחנו חייבים לעבור את גראן קנריה"

בהפועל ירושלים מוכנים לסדרת רבע גמר היורוקאפ שתחל היום (20:15): "זה המאני טיים"

פורסם בתאריך: 28.2.17 18:19

בהפועל ירושלים שמים את הכל מאחור ומתמקדים אך ורק בדבר אחד – סדרת רבע גמר היורוקאפ נגד גראן קנריה הספרדית, שתחל היום (שלישי, 20:15, בארנה).

"הסדרה נגד גראן קנריה מתחילה וזה המאני טיים", אומר גורם בהפועל. "אסור לנו לאבד את המשחק הראשון בסדרה, זה לחיות או למות עבורנו".

כאמור, המשחק הראשון יתקיים היום בערב בארנה. המשחק השני צפוי להתקיים ביום שישי הקרוב, 3.3, בספרד (22:30, שידור ישיר בספורט 5). המשחק השלישי, אם יהיה בו צורך, צפוי להתקיים ביום רביעי הבא (8.3) בארנה.

אל המשחקים הללו מגיעה הפועל כשמצב הסגל רחוק מלהיות אידיאלי, כשג'רום דייסון, טרנס קינזי ויותם הלפרין סוחבים פציעות, כשגם בר טימור, שסובל מקרע קטן בשריר הכתף, לא כשיר וצפוי להחמיץ לפחות את שני המשחקים הראשונים.
למרות הפציעות, בהפועל מעריכים כי דייסון, קינזי והלפרין יעמדו לרשות המאמן לקראת המשחק הראשון.

"כולם יודעים כמה היורוקאפ חשוב למועדון ולאורי אלון בפרט", מציין גורם במועדון, "לא צריך להכביר במילים. כולם יעשו מאמץ לשחק, גם הפצועים. אורי אלון רוצה להגיע לפחות לארבע הגדולות, ועם יתרון הביתיות אנחנו חייבים לעבור את גראן קנריה".

כאמור, המשחק השני בסדרת רבע הגמר ייערך ביום שישי, אחרי כניסת השבת, ובהפועל עשו מאמצים גדולים להזיז את יום המשחק או להקדים את השעה, זאת לטובת האוהדים שומרי המסורת, אך נתקלו בסירוב מצד הקבוצה הספרדית, שלה לוח משחקים צפוף בליגה המקומית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר