צילום: עמותת סאנרייז ישראל, תמונות מאושרות לפרסום
(צילום: עמותת סאנרייז ישראל)

בקרוב: עמותת סאנרייז המלווה ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן תחל לפעול בירושלים

מפעילויות חברה והפגה במחלקות אונקולוגיות לילדים ועד קייטנות דו לשוניות ללא עלות לילדים חולי סרטן בפסח ובחופשת הקיץ: עמותת סאנרייז תחל את פעילותה בירושלים בחודש הבא. העמותה תחל לפעול בהדסה

פורסם בתאריך: 15.3.22 15:07

עמותת סאנרייז ישראל תחל בחודש הקרוב את פעילותה בירושלים ובתוך כך תיזום באופן קבוע פעילויות הפגה, משחק ויצירה בדגש על פיתוח מיומנויות חברתיות במחלקות אונקולוגיות לילדים חולי סרטן וכן תאפשר להם ולאחיהם להשתתף ללא עלות בקייטנות הקיץ הדו לשוניות, הייחודיות והמונגשות, אותן היא יוזמת מידי שנה. כאמור, בית החולים הראשון בו תחל עמותת סאנרייז ישראל לפעול בעיר הוא המרכז הרפואי הדסה.

עמותת סאנרייז ישראל, אשר הוקמה ב-2010, מלווה מאות ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן לצד בני משפחותיהם ושמה לה למטרה לעזור ולספק מענה הוליסטי לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן ובני משפחותיהם, בדגש על מסגרת חברתית וחוויות ילדות. סאנרייז ישראל פועלת כל השנה במגוון מחלקות אונקולוגיות בבתי חולים וכן יוזמת ומפעילה קייטנות ייעודיות בחופשות האביב והקיץ. יצוין כי קייטנות אלו מיועדות לילדים בני 3.5 עד 17 המתמודדים עם מחלת הסרטן וניתן להשתתף בהן יחד עם האחים והאחיות.

"אנחנו שמחים ומברכים על הכניסה לפעילות בעיר ירושלים בכלל ובמרכז הרפואי הדסה, חשוב לנו לאפשר לילדים מכל האוכלוסיות והמגזרים המתמודדים עם מחלת הסרטן לחוות את חוויית הילדות על הצד החיובי ביותר ולכן הקייטנות שלנו משלבות בין פעילויות מונגשות, מערך היסעים וצוות טיפולי ומקצועי בשטח לבין חוויות שניתן ליהנות מהן בכל קייטנה כמו משחקי חברה וגיבוש, פעילויות מים, חדרי בריחה, אומנות, מדע ועוד", מסבירה מירית פרנקל, מנכ"לית עמותת סאנרייז ישראל.


(צילום: עמותת סאנרייז ישראל)

(צילום: עמותת סאנרייז ישראל)


ד״ר גל גולדשטיין, מנהל המחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים במרכז הרפואי הדסה מסר: "עמותת סאנרייז שמה לעצמה מטרה להקל על סבלם של ילדים, נערים ובני משפחותיהם במהלך המאבק במחלת הסרטן. המחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים בהדסה נעזרת רבות במתנדבי העמותה, ואף תומכת בפעילויות הייחודיות שלה לטובתם".

לביקור באתר העמותה ולהתנדבות: https://www.sunriseisrael.org.il/.

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר