משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)
משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)

דעה | לקחת את גורלנו בידינו – האוהדים צריכים להיות שותפים לבעלות על בית"ר

אנחנו סובלים מחוגג ויש לעשות הכל כדי להיפטר ממנו. במקביל, אפשר לייצר מנגון דומה לזה של היריבה העירונית עם שינוי קל - לייצר שותפות בין אנשי עסקים לבין האוהדים גם כדי שנמנע מעוד בעל בית שרוצה להזיק

פורסם בתאריך: 4.5.22 01:32

בשעה טובה בית"ר נשארה בליגה, ואחת העונות הגרועות בתולדות המועדון הגיעה לסיום המוצלח יחסית.
מלבד אולי הנצחונות בדרבי, ספק אם אקח איתי משהו מהעונה הזו. על הדשא המצב היה רע, וגם אם לאחרונה נראה קצת יותר טוב, ברוב חלקי הזמן התחושה היתה שהשחקנים זלזלו בנו האוהדים, בעצמם ובעיקר בסמל המנורה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


גם ביציעים המצב לא היה טוב יותר, ומה שיזכר מהעונה הזאת זה את חבורת הפורעים שבשם האהדה לארגון ולערכים מדומים שהם המציאו, תקפו את אוהדי בית"ר בבלומפילד רק כי אלה העזו לעודד את קבוצתם האהובה. ראוי לציין שאותם אוהדים שדאגו להשליט טרור בבלומפילד עדיין פוקדים את יציעי הקבוצה ומחכים לשעת כושר כדי להמשיך ולהפיץ את האג’נדה הגזענית, האלימה והאנטי בית"רית שלהם. רק חבל שמשטרת ישראל שיודעת לשלוח גדודי יס"מ וצי של שוטרים סמויים למי שהעז להדליק אבוקה, אבל לאותם אלו שפוגעים בחוויית הצפייה של כולנו הם לא יעשו דבר.
לגבי העונה הבאה, אם נרצה שהעונה הזאת לא תחזור על עצמה, וכמאמר השיר “האימפריה עוד תחזור", אנחנו חייבים לדחוף בכל הכח לפירוק מידי. משה חוגג, כנראה האיש השנוא בהיסטוריה של המועדון, שמואשם על ידי המשטרה בעבירות חמורות – פגע יותר מכולם במותג בית"ר ירושלים, והצליח לגרום לי לתחושת מבוכה קטנה כשאני מזדהה כאוהד הקבוצה. הוא כנראה לא ישחרר את הקבוצה בחינם, ונדמה שהוא מתנהל כמו מי “שרוצה לנקום" – רוצה לקחת את הקבוצה שלנו יחד איתו לאבדון ומוכן לשבור את הלב לאלפי אוהדים בהתנהלותו המביכה. עדיף שיתמקד בלגייס את המעט כבוד העצמי שעוד נותר לו, לצאת ג’נטלמן ולשחרר את הקבוצה. אם במצב הנוכחי הקפוא אנחנו האוהדים חייבים לפעול – להמשיך להפגין ולשבש את שגרת חייו בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו ולהילחם על הבית. ביום שאחרי חוגג, והיום הזה יגיע, אנחנו צריכים לעשות חושבים ולא להגיע עוד פעם למצב שאנחנו תלויים בנדיבות של עשיר מגלומן תימהוני כזה או אחר. הדברים שאנחנו יכולים לעשות באופן מידיי הם כאלה: 1. להפסיק לנסות להכתיב את סדר היום המקצועי, להתרחק מגזענות ולהגיע למשחקים. אנחנו אוהדים ותפקידנו אחד הוא – לעודד. 2. אם הפועל ירושלים מצליחה לקיים קבוצה בליגת העל על ידי האוהדים, קל וחומר שגם אנחנו יכולים, אם אחרי הפירוק שיגיע עלינו לטובה 20,000 אוהדי בית"ר יקנו מניה שהיא גם מנוי ב-1,000 שקל זה כבר מעמיד תקציב של 20 מיליון שקל, תוסיפו לזה חסויות, זכויות שידור, אולי מכירת שחקנים וקצת מרצ’נדייז ואפשר להעמיד קבוצה שתחת המאמן הנכון תאבק על הפלייאוף העליון. נכון, ככה לא ניקח אליפות, אבל לפחות נייצר בסיס הגיוני לבעל בית שיבוא להשקיע בנוסף לאוהדים ולא לבד. אני לא תמים ולא חושב שיש 20,000 אוהדים שירצו לעשות מנוי, אבל על מנת להציל את הקבוצה ראוי שיתגייסו אוהדים גם אם הם מתכוונים לא להגיע לכל המשחקים ולהסתפק בפחות מכך. אנחנו רק הולכים אחורה ב-15 שנה האחרונות ואין באופק ישועה. חייבים לקחת את גורלנו בידנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר