ברק אברמוב, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)
ברק אברמוב, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)

דעה | חיים בסרט

הדרמה (לכאורה) והלילה (הכאילו) לבן בין שלישי לרביעי רק הדגישו - הבדיחה היא על חשבון בית"ר

פורסם בתאריך: 11.8.22 00:24

הבעלים החדש של בית"ר הציג השבוע בוחן מציאות לקוי. אם ברק אברמוב חושב שמישהו קנה את רכבת ההרים (כביכול) במהלך הלילה (הלכאורה דרמטי) שבין שלישי לרביעי, הוא חי בסרט רציני ונותר רק להזמין איזה רול סושי טעים, כדי לצפות בהנאה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מרגע שמשה חוגג דיבר במסיבת העיתונאים, והוכיח בוחן מציאות לקוי משל עצמו, הפכה העסקה הזו מסתם דג מסריח לחייזר: אפילו אם הטענה לקיומם של חייזרים היא נכונה, קשה להאמין לה. אברמוב וחוגג תיארו דרמה שלמה שלא ניתן להוכיח ממנה דבר, אך לטענתם, הם ראו חייזרים.
אברמוב פרש כביכול בגלל חוסר סיוע, חוגג קרא לכולם "להיכנס מתחת לאלונקה". חוגג ביטא מצוקה כאילו הכל קרה בכלל בגלל איזושהי תאונה, סתם אדם ברחוב נתקל בו בטעות והכניס את בית"ר לחובות. מזל, אם כך, שאחרי שאותו עובר אורח מסוכן מהרחוב הפיל את בית"ר לתוך הבור הגדול, הגיח המציל אברמוב מחוזק בח"כ ניר ברקת. על ברקת אפשר לומר דבר אחד – זה מאוד יפה שבאמצע ההתעסקות שלו בעניינים פוליטיים של פריימריז, הוא מצא את הזמן להתגייס לעזור לבית"ר. ובעצם, רגע, אה, אוקיי.
בכל אופן, מדהים לחשוב שמול שני החיים בסרט האלה ישנם בליגת העל בעלים נוסח מיץ' גולדהאר ויעקב שחר. אברמוב וחוגג לא התביישו להציג קושי של כמיליון שקל, שגרם למשבר, לפיצוץ. גולדהאר מעיף סכומים על דור פרץ וערן זהבי, ומנגד חוגג לוחץ במסיבת עיתונאים שמישהו יעזור לאברמוב עם כסף לפלאפל.
אברמוב לא יכול להחזיר את בית"ר לגדולתה. הוא אולי ינסה לגנוב מדי פעם גביעים ומקום בפלייאוף העליון, כפי שעשה עם בני יהודה. בשכונת התקווה זה התאים, בבית"ר, ובכן, אברמוב וחוגג הם השכונה. שניהם אינם בעלי הון שמתאימים לאימפריה הזו. ומילא שהכיס לא מספיק עמוק, אבל עם בוחן המציאות הלקוי שלהם, זה כבר לגמרי משחק סכום אפס. השניים האלה עובדים בעיקר על עצמם.
בשורה התחתונה, המסע ההזוי הזה לאורך השבועות האחרונים דווקא לימד שאוהדי בית"ר יכולים להיות אופטימיים. האופציה של פירוק והתחלה מחדש, תמיד פתוחה. בית"ר לא תיעלם, היא רק תעשה מתישהו ריסטארט. בינתיים, חוגג ייצא מהקולנוע ואברמוב ייכנס אליו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר