אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

בית"ר ירושלים: "אנחנו מגיעים במטרה לנצח את מכבי חיפה"

לקראת המשחק היום, שני, בבית"ר ירושלים מצפים שאוהדי הקבוצה ימלאו את אצטדיון טדי: "האוהדים תומכים מאוד בשחקנים והתוצאה היא עוצמתית". ואיך יתקבלו ניקיטה רוקביציה וגיא לוזון?

פורסם בתאריך: 6.3.17 17:41

העפלה לחצי גמר הגביע, הבטחת המקום בפלייאוף העליון ויכולת נהדרת במרבית המשחקים האחרונים, מובילים את ראשי בית"ר ואת שחקני הקבוצה לבקש דבר אחד בלבד: אצטדיון מלא במשחק הליגה נגד מכבי חיפה (שני, 21:00 בטדי).

בית"ר, כידוע, תחסר במשחק את החלוץ איתי שכטר, כשבמקומו צפוי לפתוח יוהאן אודל הצרפתי. גם המגן השמאלי מרסל הייסטר יחמיץ את המשחק בשל פציעה, כשחן דילמוני הצעיר ימשיך ויקבל את הקרדיט, בדיוק כפי שקרה במשחק הגביע בקרית שמונה ביום רביעי שעבר.

"אנחנו מצפים שיגיעו לפחות 20,000 אוהדים למשחק", מדגיש גורם בבית"ר, "זאת כמובן בעקבות התוצאות האחרונות והיכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים".

גורם בצוות המקצועי מוסיף ומציין כי "אחד הדברים הכי חשובים שקרו בזכות המשחקים האחרונים, זה החיבור המחודש עם הקהל. האוהדים תומכים מאוד בשחקנים והתוצאה היא עוצמתית. אנחנו נדאג לשמר את זה ולקרב את האוהדים כמה שיותר, ואז השמיים הם באמת הגבול".

"אני מקווה שיגיע קהל רב ביום שני", מוסיף גורם בקבוצה, "יש כאן משחק בין שני מועדונים ענקיים ואנחנו רוצים שהאצטדיון יהיה מלא נגד מכבי חיפה".

שחקן בקבוצה מוסיף ואומר: "אנחנו רוצים שבתקופה כזאת המועדון יחזור להראות עוצמות גם בכמות ולא רק באיכות, ובמיוחד באצטדיון טדי. זה חשוב לנו השחקנים מאוד. אנחנו כמובן מגיעים במטרה לנצח את מכבי חיפה, כי יש לנו עוד מטרות להשיג בליגה עד סוף העונה".

כאמור, אל המשחק תגיע בית"ר כשהיא רגועה ועם כרטיס מובטח לפלייאוף העליון, מה שאי אפשר לומר על מכבי חיפה, שנכון לשבוע האחרון נמצאת מחוץ לפלייאוף.

"שמענו את ההצהרות של אנשי חיפה על כך שזה משחק על עונה שלמה", אומר גורם בקבוצה, "וכל שיש לנו לומר שגם בשבילנו זה משחק סופר חשוב. יש לנו עוד מטרות להשיג העונה ואנחנו רוצים מאוד להמשיך את המומנטום שבו אנחנו נמצאים, כך שאין ספק שנבוא דרוכים לא פחות ממכבי חיפה".

"המטרה שלנו היתה ונשארה המקום השלישי", מדגיש שחקן בבית"ר, "ועוד לפני הגביע אנחנו רוצים להבטיח את המקום שלנו באירופה בעונה הבאה דרך הליגה. זו היתה המטרה מתחילת העונה ולשם אנחנו מכוונים".

ניקיטה רוקביציה - הוא לא יחגוג נגד בית"ר ירושלים (צילום: צלמוס)

רוקביציה – לא יחגוג נגד בית"ר ירושלים (צילום: צלמוס)

"ניקיטה לא יחגוג אם הוא יכבוש"

כמו בכל משחק גדול, גם במשחק הזה ישנה פיקנטריה שהיא מעבר להתמודדות עצמה. מדובר כמובן בחזרתו של ניקיטה רוקביציה לטדי, המקום שבו הוא התפוצץ בעונה שעברה.

אוהדי בית"ר, חשוב לציין, ממש לא מתרגשים מחזרתו של החלוץ, כשהם לא מתכננים לו שום דבר. "הוא אוויר בשבילנו", מסביר אחד ממנהיגי האוהדים, "הוא היה צריך להישאר בבית"ר ועשה טעות שבחר לעזוב".

מנגד, רוקביציה, כך לדברי מקורביו "מאוד מתרגש לקראת החזרה לטדי והמשחק נגד בית"ר ביום שני. הוא מדבר על המשחק הזה כבר שבועיים. הוא מאוד מתרגש לשחק שוב בפני הקהל של בית"ר והוא מאוד מקווה שהם יקבלו אותו יפה. הוא גם מוכן לכך שהקהל ישרוק לו בוז, כי הוא מבין שזה חלק מהכדורגל".

חבר קרוב של החלוץ מוסיף ומציין כי "ניקיטה עוקב אחרי המשחקים של בית"ר ומאוד מתעניין בקבוצה. יש לו חברים בבית"ר ואני חושב שהוא לא יחגוג אם הוא יכבוש. הוא מבחינתו מאוד מחובר לקהל של בית"ר וגם אם ישרקו לו בוז הוא לא יעשה פרובוקציות".

"גיא לא מתעסק בקהל של בית"ר"

המשחק נגד בית"ר, כאמור, קריטי עבור הירוקים שמנסים לחלץ משהו מהעונה הקשה שהם עוברים. "המשחק ביום שני הוא על כל העונה", אומר גורם במכבי חיפה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אנחנו מוכנים למשחק ונגיע אליו במטרה לנצח כי אין לנו ברירה אחרת".

אותו גורם מוסיף כי "למזלנו, בית"ר כבר הבטיחה את המקום בפלייאוף כך שאולי זה יקל עלינו, אבל מצד שני – בית"ר נמצאת בפורמה מטורפת, צפוי להיות קהל גדול שלהם ולא יהיה לנו פשוט, אבל שוב – אנחנו חייבים את הניצחון".

מי שצפוי למשוך הרבה אש הוא מאמן הירוקים גיא לוזון, שכעשרה ימים לפני שחתם במועדון מהכרמל סירב להצעתו של אלי טביב להגיע לבית וגן ולהחליף את רן בן שמעון. לאור היכולת של בית"ר תחת שרון מימר, ספק אם מישהו מהאוהדים של בית"ר מצטער, אך הכעס והעלבון עדיין קיימים, כך שלמאמן צפויים חיים לא קלים בטדי.

"גיא לא מתעסק בקהל של בית"ר ובמה שמחכה לו", טוען אחד מחבריו של לוזון. "יש לו דברים הרבה יותר חשובים על הראש, כמו המצב של הקבוצה. אולי זה פיקנטי לתקשורת ולקהל, אבל מבחינתו הוא בכלל לא הנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר