משה ליאון הרמת כוסית (צילום: פרטי)
משה ליאון הרמת כוסית (צילום: פרטי)

יום שני, הרמת הכוסית של משה ליאון, קראון פלזה

הרמת הכוסית החגיגית של ליאון במלון קראון פלזה הפכה למפגן עוצמה פוליטי. באירוע אמר ליאון: "זה נכון שירושלים צועדת קדימה לקראת עתיד טוב יותר, אבל עוד צעדים רבים לפנינו"

פורסם בתאריך: 19.9.17 11:17

בעוד כשנה ייערכו הבחירות המוניציפאליות לראשות העיר, ונראה כי אין זמן טוב מהחגים מלערוך אירוע הרמת כוסית שהפך למפגן פוליטי. ביום שני בערב נערכה במלון קראון פלזה הרמת הכוסית של מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים משה ליאון, שכזכור הכריז כי יתמודד לראשות העיר רק במידה וברקת לא יתמודד לקדנציה שלישית.



מאות מוזמנים הגיעו לאירוע – ביניהם שרים, אנשי עסקים וציבור ירושלמי רחב. בנוסף, באירוע, שאותו הנחה קובי אריאלי, נכחו גם מספר שרים ואישי ציבור – מקורביו של ליאון: שרת המשפטים איילת שקד, השר לענייני ירושלים זאב אלקין, שר התקשורת איוב קרא, הרב הראשי של ירושלים שלמה משה עמאר וראש העיר ניר ברקת. כמו כן, נכחו באירוע גם יו״ר הסתדרות העובדים במרחב ירושלים דני בונפיל, בכירי עיריית ירושלים וחברי מועצת העירייה.


משה ליאון הרמת כוסית (צילום: פרטי)

ראש העיר ניר ברקת, השר זאב אלקין והשר איוב קרא (צילום: פרטי)


בדבריו התייחס ליאון לעשייתו בעיר והצביע על הרפורמות במינהלים הקהילתיים, על שיתופי הפעולה עם ראש העיר ועל תכניותיו לטיפול בסוגיות בירושלים כגון תכנון ובנייה, חינוך וניקיון. ליאון קינח את נאומו בשירת ״שבחי ירושלים״ עם הזמר הירושלמי איציק קלה.


משה ליאון הרמת כוסית (צילום: פרטי)

השר אלקין וחברי המועצה בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)


עוד אמר ליאון: "אנו חיים בשנה שתיזכר לדורי דורות – שנת היובל לאיחוד ירושלים. דורות של יהודים חלמו, קיוו והתפללו על ירושלים. וכעת אנו כאן, היינו כחולמים. זה נכון שירושלים צועדת קדימה לקראת עתיד טוב יותר, אבל עוד צעדים רבים לפנינו. בחזוני אני רואה ירושלים רבת גוונים שכל אזרחי ישראל גאים בה ורוצים לחיות בה״. לסיום בירך ליאון את הקהל בברכת שנה טובה ושנת צמיחה ושגשוג לעיר ירושלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר