(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קרית מנחם, ערב יום כיפור: מכות ודקירות בין נערים

נער בן 17, תושב העיר, נעצר בחשד לדקירתם של שלושה נערים אחרים ולפציעתם בדרגות שונות ביום שישי שעבר לפנות בוקר, מעצרו הוארך בפני בית המשפט

פורסם בתאריך: 2.10.17 12:03

ביום שישי בבוקר, 29.9, ערב יום כיפור, בשעות הבוקר המוקדמות התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות קטטה שהתרחשה בין צעירים בשכונת קרית מנחם, וכתוצאה ממנה ישנם שלושה צעירים בני 17 עם פצעי דקירה על גופם. החשוד בדקירתם נמלט מהמקום.

כוחות משטרה שהגיעו תוך זמן, סייעו לכוחות מד"א שהעניקו טיפול ראשוני לפצועים, אחד מהם עם פצע דקירה בבטנו ושניים נוספים עם פצעי דקירה בגפיהם התחתונות ופינויים לבית החולים. הצעיר שנפצע בבטנו עודנו מאושפז בבית החולים. במקביל פתחו שוטרים וחוקרים בחקירה מאומצת, במסגרתה נעשו מספר פעולות חקירה שהביאו תוך זמן קצר לאיתור זהותו של החשוד, בן 17, תושב העיר, ולמעצרו בביתו. החשוד הובא לחקירה במחלק הנוער בתחנת מוריה, במהלכה נקשר למיוחס לו. כמו כן הועבר דיווח לשרות מבחן לנוער.



 

במשטרה מציינים כי עם התקדמות החקירה עלה כי לפי החשד הצעירים היו בגילופין עת הקטטה שהתפתחה בעקבות וויכוח שהתגלע בין החשוד לנדקרים. החשוד הובא ביום שישי בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו עד למחר, שלישי, 3.10.

במשטרה מדגישים כי "קטינים וצעירים הצורכים אלכוהול בניגוד לחוק וללא שיקול דעת, לעתים מגיעים למצבים המסכנים את חייהם הן בכמות צריכת האלכוהול והן במצבי קיצון אליהם עלולים להיגרר. משטרת ישראל פועלת כל העת בפעילות גלויה וסמויה במטרה למנוע ולצמצם את היקף מכירת אלכוהול לקטינים בניגוד לחוק וצריכתו על ידם. החקירה המאומצת שנפתחה עם הגעת כוחות המשטרה למקום במקביל לסיוע בטיפול ופינוי הפצועים, הביאה לאיתור זהותו של החשוד בדקירה ולמעצרו תוך זמן קצר בביתו והבאתו לחקירה".

 

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שם,חם ,יפת וחיות-מתות נבלות במאה ה-57...58 לבריאת העולם,השם ישמרנו אים בכלל זה אצלו ב-יומן.

    הפאבלות של ריו-דה-ג'נירו ברזיל ב-ירושלים רבתי חרא חדשות מ-הר הצל ו-הר הרצל ל-חיל-האוויר ולהיפך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר