יריד תעסוקה בתחום המשפט (צילום: הודיה טולדנו)
יריד תעסוקה בתחום המשפט (צילום: הודיה טולדנו)

בית מזי"א בירושלים: יריד תעסוקה בתחום המשפט

פורסם בתאריך: 29.1.17 13:11

 

משרד המשפטים, הרשות העירונית לתעסוקה, לשכת עורכי הדין וארגון צעירים במרכז, שהיה אחראי על ההפקה, יזמו את קיומו של אירוע משרות והתמחויות בתחום המשפט בירושלים.

האירוע, שהתקיים ביום רביעי שעבר, משך אליו מאות סטודנטים וסטודנטיות למשפטים מכלל המוסדות האקדמיים בארץ, אשר נחשפו למגוון האפשרויות שעומדות בפניהם בתחום עריכת הדין בירושלים.

בין קירות האבן הירושלמית של בית מזי"א במרכז העיר זכו הסטודנטים והסטודנטיות לפגוש בעשרות נציגים ממשרדים פרטיים וציבוריים כאחד, ביניהם פרקליטות המדינה, הלשכה המשפטית במשרד ראש הממשלה, משרד האוצר, המשרד להגנת הסביבה, משרד המשפטים, הרשות להגבלים עסקיים, רשות המסים, הסנגוריה הציבורית, הלשכה המשפטית בעיריית ירושלים ורבים אחרים.

בין באי היריד היתה גם מנכ"לית משרד המשפטים, עו"ד אמי פלמור, שאמרה לסטודנטים ולסטודנטיות: "ההזדמנות לעבוד במשרדי הממשלה בירושלים, ולא רק במשרד המשפטים שהוא משרד עורכי הדין הגדול במדינה, היא הזדמנות לקחת חלק בעשייה המשמעותית והמשפיעה של הממשלה. אם גם תבואו לגור בירושלים, תזכו לחוויה מיוחדת של חיים בעיר הממשל של ישראל, ותתרמו למשימה החשובה של חיזוקה החברתי והכלכלי של העיר".

מנכ"ל "צעירים במרכז", מר אלדד וייל, הוסיף: "הערב הזה מראה בצורה טובה את התועלת שיכולה לצמוח מהקשר בין צעירים מצוינים ומוכשרים, כמו 300 החברים והחברות שנמצאים פה, ובין העיר ירושלים. לעיר יש הרבה מה להציע לצעירים בתחום המשפט ובכלל, ותרומתם של הצעירים לעיר חשובה לא פחות".

מיקי ביטון

צילום הודיה טולדנו

בתמונה יריד התעסוקה בתחום המשפט בבית מזי"א

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר