איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

שכטר: "השגנו 27 נקודות וכבשנו 33 שערים – עשינו סיבוב מדהים"

קפטן בית"ר מתייחס לביקורת על היכולת וגם לקריאות של הקהל נגד המאמן בן זקן: "בני איש מקצוע מעולה". שחקן בקבוצה מוסיף כי "אין שום סיבה להחליף מאמן כשאנחנו מנצחים"

פורסם בתאריך: 10.12.17 14:22

ניצחון נוסף, 27 נקודות ו-33 שערי זכות בסיבוב אחד, מרחק נקודה (לפחות עד למשחק של הפועל באר שבע הערב) מהמקום הראשון – ולמרות זאת, בית"ר ירושלים ממשיכה להתנהל בחוסר שקט, כשגם במהלך ולאחר הניצחון מול הפועל רעננה אתמול (מוצ"ש), האוהדים דרשו את ראשו של המאמן בני בן זקן. האוהדים לא הסתפקו בכך וקראו קריאות גם לעבר אלי אוחנה, שבה הם מבקשים ממנו להתחיל לפעול לטובת הקבוצה כשהם מעבירים את המסר דרך קריאות "שחקנים בלי מאמן".

ממשיך לספוג ביקורת - בן זקן (צילום: ניר קידר)

ממשיך לספוג ביקורת – בן זקן (צילום: ניר קידר)

"כבשנו הכי הרבה שערים העונה, גם כשאימנתי בהפועל קטמון כבשנו הרבה שערים, אז ברור שאני לא מאמן הגנתי כמו שמציירים אותי", התייחס המאמן בן זקן לקריאות של הקהל כנגדו והוסיף ש"בסופו של דבר אנחנו מנצחים משחקים, שזו המטרה. אני משתדל להיות מרוכז בעבודה שלי ולא להעביר ביקורת על המצב".

אבל גם בדברים הללו ישנה ביקורת של בן זקן. הוא, כמו גורמים שונים בבית"ר, לא מצליחים להבין מה האוהדים רוצים ממנו ומהיכן מגיעות הטענות למשחק הגנתי של הקבוצה, שכן, כאמור, בית"ר היא הקבוצה שכבשה עד כה הכי הרבה שערים בליגה ובמשחקיה הובקעו הכי הרבה שערים העונה.

ולמרות זאת, הכדורגל של בית"ר ירושלים בתקופה האחרונה רחוק מלהיות מרשים. הקבוצה אמנם מצליחה לכבוש שני שערים כמעט בכל משחק, גם כשהיא חלשה להחריד כמו במשחק נגד הפועל באר שבע, כשבצד השני של המגרש ההגנה הצהובה-שחורה מספקת כמעט מדי שבוע טעויות קטלניות שעולות לקבוצה בשערי חובה. אתמול היה אנטואן קונט שלא ראה את בוריס קליימן יוצא לכדור, נגח מעל השוער ואפשר לג'ורדן פושה מרעננה לכבוש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. גם החילוף שהגיע בעקבות השער הזה – שון גולדברג במקום יוסי בניון, לא הוסיף לחוסר הנחת של האוהדים מהמצב.

"זה נכון שיש רגעים במשחק שאנחנו נראים פחות טוב, אבל אני ממש לא מסכים עם הקריאות של הקהל שאנחנו קבוצה בלי מאמן, כי בני איש מקצוע מצוין", הדגיש איתי שכטר, שכבש שער יפהפייה עם העקב. "הדבר הכי חשוב מבחינתנו זו ההצלחה. השגנו 27 נקודות וכבשנו 33 שערים – זה סיבוב מדהים. אנחנו קבוצה חזקה, וברור שיש חלקים במשחק שאנחנו משחקים פחות טוב אבל אסור לשכוח שבמשחקים האחרונים שיחקנו בלי עידן ורד וחן עזרא, שהם מאוד דומיננטיים ומשמעותיים".

 

 

גורם במועדון מוסיף ואומר: "ברור לנו שאנחנו חייבים להתחזק בעמדת הבלם ויש כמה מועמדים לקראת ינואר. אנטואן קונט בינתיים לא מספק את הסחורה בעמדה הזו, ורואים שהוא לא מתאים לתפקיד. הוא עושה הרבה מאוד טעויות שעולות לנו בשערים".

"בסופו של דבר, מה שכולם זוכרים זה את הנקודות ולא את היכולת", מציין אחד משחקני בית"ר ירושלים ומוסיף: "סיימנו אתמול סיבוב ראשון מעולה ועכשיו הראש במשחק מול מכבי תל אביב".

שחקן שני במועדון מתייחס לקריאות לעבר המאמן בן זקן ואומר: "יש לו גיבוי מלא מההנהלה ואני לא מאמין שהוא יעזוב. מה גם שאנחנו במקום השני בטבלה ואין שום סיבה להחליף מאמן כשאנחנו מנצחים".

מעבר לכך, בבית"ר מלאים גם השבוע מחמאות לשוער בוריס קליימן, שממשיך לגלות יכולת מצוינת בין הקורות וגם אתמול הוא הציל את הקבוצה מספיגת שערים. "כבר כמה משחקים שבוריס מוכיח שהוא השוער הטוב בארץ", מציין גורם בבית וגן ומוסיף: "למרות שאנחנו סופגים המון, הוא לא אשם בשערים והוא זה שבסופו של דבר מביא את הנקודות. מול רעננה הוא שוב הציל אותנו. אין ספק הוא נמצא בכושר הטוב שלו מזה הרבה זמן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריאל

    בני בן זקן לא אשם אף אחד מהקבוצה לא אשם במה שקורה ש ורד ועזרה יחזרו להרכב מהפציע ביתר תירה הרבה יותר טוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר