שוד סמוך לסינמטק, מתוך סרטון האבטחה (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
שוד סמוך לסינמטק, מתוך סרטון האבטחה (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

וידאו – שוד ליד הסינמטק: חטף את ארנקה של אישה

צעיר, בן 20, תושב מזרח העיר, נעצר על ידי השוטרים זמן קצר לאחר השוד - השוטרים השיבו לאישה את הארנק ואת והמכשיר הנייד שלה

פורסם בתאריך: 27.12.17 15:50

צעיר כבן 20 חשוד כי שדד את תיקה האישי של אישה, תושבת העיר, סמוך לסינמטק ירושלים. המקרה תועד במצלמות האבטחה המותקנות סמוך למקום. במשטרה מציינים כי לפני כשבוע, התקבל במוקד המשטרה דיווח מאישה לפיו חשוד שהגיח מאחוריה, חטף מידיה את ארנקה ובו כסף מזומן ומכשירה הנייד, בסמוך לסינמטק בירושלים ונמלט מהמקום לכיוון מזרח העיר.



השוטרים שקיבלו את הדיווח פתחו מיד בביצוע פעולות חקירה ראשוניות במקביל לסריקות בשטח לאיתור החשוד. מהמשטרה נמסר כי "החוקרים השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בשילוב עבודת מודיעין מאומצת, ואיתרו תוך זמן קצר את זהותו של החשוד,כבן 20, מזרח העיר, ועצרו אותו בביתו, כמו כן אותרו גם ארנקה של האישה ומכשירה הנייד".

החשוד הובא לחקירה בתחנת עוז בחשד לחטיפת התיק וגניבה, במהלכה נקשר למיוחס לו. ביום שני, 25.12, הוגש כנגד החשוד כתב אישום בגין גניבה בנסיבות שוד על ידי תביעות משטרת ישראל בפני בית המשפט שהאריך מעצרו. האישה זומנה אמש, שלישי, לתחנת המשטרה, שם השיבו לה השוטרים את ארנקה ומכשירה הנייד. היא היתה מאושרת והודתה לשוטרים.

"תודה לכם השוטרים", אמרה האישה שרכושה הושב לה על ידי השוטרים, "השם יברך אתכם על כל מה שעשיתם ודאגתם להחזיר לי את הארנק והפלאפון שלי".

 

 

האישה עם השוטרים, השבוע (צילום: דוברות המשטרה)

האישה עם השוטרים, השבוע (צילום: דוברות המשטרה)

"איתור החשוד תוך זמן קצר והגשת כתב האישום תוך ימים ספורים", מדגישים במשטרה, "הינם פועל יוצא של חקירה מקצועית ונחושה של חוקרי המשטרה תוך חתירה לחקר האמת. משטרת ישראל ממשיכה כל העת להגיב בנחישות בכל אירוע המתקבל במשטרה הן בדיווח והן בתלונה, וזאת במטרה להגיע אל החשודים ולהשיב הרכוש לידם של האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק כחלק משמירה על ביטחונם ורכושם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר