דואר ישראל בירושלים (צילום: אמיל סלמן)
דואר ישראל בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

האם מטה דואר ישראל בירושלים מתכוון לעבור למודיעין?

בתכתובת פנימית שהגיעה לידי "כל העיר" כותב מנכ"ל הדואר למנהליו על שכירת שטח להקמת 'קריה דוארית במודיעין'. המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ טוען כי המהלך יפגע בעובדים. דואר ישראל: "טענות ללא שום בסיס. אין כוונה לפטר ולו עובד אחד ממטה הדואר בירושלים, ואין כוונה לעזוב את העיר"

פורסם בתאריך: 1.2.18 09:57

700 עובדי מטה דואר ישראל בירושלים חוששים לפרנסתם. ל"כל העיר" נודע כי חלק ממטה הדואר בירושלים, שפועל בכניסה לעיר, סמוך לתחנה המרכזית, ככל הנראה יעבור למודיעין. מנגד, בדואר ישראל מבהירים כי מדובר ב"טענות ללא שום בסיס: אין כוונה לפטר ולו עובד אחד ממטה הדואר בירושלים, ואין כוונה לעזוב את העיר".

ממכתב שהגיע לידי "כל העיר" שנשלח בחודש שעבר למנהלי הדואר על ידי המנכ"ל דני גולדשטין, הוא כותב בין השאר: "אני שמח לבשר כי היום נחתם הסכם עם חברת הנדל"ן 'מגה אור' לטובת שכירת שטח להקמת הקריה הדוארית במודיעין". בהמשך הוא מציין כי "הקריה הדוארית תכיל את מטות החברה בתל אביב ובירושלים, את מערך המיון וההפצה של המכתבים והחבילות הארצי, את השירות הבולאי ואת פעילות בנק הדואר. תהליך המעבר ייערך כשנתיים".

במכתב עוד מציין המנכ"ל כי "הקמת הקריה הדוארית היא חזון ארוך טווח, שמטרתו בראש ובראשונה לשפר את השירות לאזרחי המדינה ולהצעיד את דואר ישראל קדימה. מהלך זה יאפשר לדואר ישראל לתת מענה לפעילות הגוברת של הסחר המקוון הנכנס ויהוו בסיס איתן להמשך יציבותה של חברת דואר ישראל לעוד שנים רבות בגאווה גדולה ושיפור תדמית החברה".

יו"ר תנועת התעוררות והמועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ טוען כי המהלך יגרום לפגיעה קשה בעובדי המטה, וכי מדובר במהלך המנוגד להחלטתה של ממשלת ישראל, המחייבת את כל החברות הממשלתיות לפעול מבירת ישראל.

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

ברקוביץ שיגר בתחילת השבוע מכתב בנושא לראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה למנוע את המהלך. "חברת דואר ישראל לא פועלת ממניעים ערכיים", כותב ברקוביץ. "אני קורא לך (רה"מ נתניהו) להתערב במשבר זה באופן מיידי ולהקדים תרופה למכה. אם אדוני יודיע לדואר ישראל כי יציאתה מירושלים תגבה ממנה מחיר כלכלי כבד, היא תישאר בעיר. מדובר בהחלטה הפוגעת באופן מהותי בירושלים, בעוגן תעסוקתי מרכזי בעיר, ולא פחות חשוב מכך – בעובדים, שרבים מהם מתגוררים בעיר".

 

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "אלו טענות ללא שום בסיס: אין כוונה לפטר ולו עובד אחד ממטה הדואר בירושלים, ואין כוונה לעזוב את העיר. חלק מהפעילות במטה שברחוב יפו תעבור למודיעין, וכבר פורסמו על כך הודעות בעבר, אבל אין שום כוונה לסגור את המטה. מדובר במהלך שנעשה במסגרת ההתייעלות התפעולית שהדואר נדרש לעשות, בפומבי ולא בחשאי, ובהסכמת ארגון העובדים, משרד התקשורת ומשרד האוצר. פרסומים שכאלו יוצרים רעש וגורמים ללחץ בקרב אנשים רבים, לחינם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר