סגן שיר חג'אג' ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
סגן שיר חג'אג' ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

וידאו – ממשיכים את דרכה של שיר חג'אג' ז"ל: קמפיין גיוס כספים

הרצל ומירב חג'אג', הוריה של סגן שיר חג'אג' ז"ל, שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב, הקימו את עמותת שיר ופתחו בקמפיין לגיוס כספים למען חלוקת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת

פורסם בתאריך: 5.2.18 12:44

תפתחו את הלב, ואת הארנק. מירב והרצל חג'אג', הוריה של סגן שיר חג'אג' ז"ל שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב, הקימו את "עמותת שיר", לזכרה של בתם ופתחו בקמפיין לגיוס כספים בהדסטארט עבור חלוקה של סלי מזון למשפחות נזקקות במעלה אדומים. עוד פועלת העמותה להעניק שיעורים פרטיים לתלמידים מעוטי יכולת. עד כה גוייסו 35,927 שקלים (13 אחוז בלבד) מתוך 280,000 שקלים שהם מעוניינים לגייס. נשארו עוד 24 ימים לסיום הקמפיין.

כזכור, סגן שיר חג'אג' ז"ל נרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב ב-8.1.17, בת 22 במותה.

"עמותת שיר", שהוקמה לזכרה, פועלת במטרה לסייע לקהילה ולהמשיך את תרומתה של שיר לקהילה. מירב חג'אג', אימה של שיר, מספרת שהחלה את תמיכתה במשפחות נזקקות, עוד לפני הפיגוע, ושיר עמדה לצידה ועזרה בכל מה שצריך. "שיר היתה מסייעת לי, בקניית מצרכים, בחלוקה ובלוגיסטיקה", היא מספרת. "בסלי מזון אנחנו מחלקים עופות, ירקות, חלות, משתדלים גם שיהיו מוצרי חלב. הסל הוא מאוד עשיר. אחרי הפיגוע גדלנו ממתן סלי מזון ל-46 משפחות ללמעלה מ-110 משפחות. בגלל זה פתחנו את העמותה, אי אפשר לעמוד בכמויות כאלה של מוצרים ללא עמותה מסודרת. שיר שלי היתה תלמידה מצטיינת, שהאמינה בחינוך, ולימדה בכל בתי הספר במעלה אדומים. שיר האמינה שדרך החינוך והלמידה אפשר למנוע דור שני לעוני. חלק מהכסף שאנחנו רוצים לאסוף אמור להיות מופנה ללמידה פרטנית לתלמידים ממשפחות מוחלשות".

 

מירב חג'אג' רואה את העשייה של עמותת שיר כמודל קהילתי. בתי ספר במעלה אדומים תורמים מצרכים לסלי מזון, ובמקביל מפנים אליהם תלמידים שצריכים עזרה עם שיעורים פרטניים, אף אם התלמידים אינם מוכרים לרשויות הרווחה בעיר. "אנחנו יוצרים מודל קהילתי שנרצה להעתיק אותו למקומות אחרים וגם פנו אלי כבר כמה הורים שכולים בנושא", אומרת חג'אג'.

הרצל ומירב חג'אג' עם בתם סגן שיר חג'אג' ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הרצל ומירב חג'אג' עם בתם סגן שיר חג'אג' ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

איך משלבים את כל העשייה עם שגרת היומיום?

"אחרי הפיגוע של שיר חזרתי מהר לעבוד, אבל כבר חמישה חודשים אני לא עובדת, אני כל כולי בעשייה. יש פה 110 משפחות שאנחנו צריכים לארגן להם סלי אוכל. כרגע זאת התעסוקה שלי ואנחנו ממשיכים את דרכה של שיר".

"אני קוראת לאנשים לתת יד", מבקשת חג'אג', "שיתרמו, כדי שאנחנו נוכל לרוץ עם זה קדימה ולתת למשפחות מוצרים לפסח".

לדף הקמפיין: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=2480&m

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר