הפציעה שלו מדאגי את ראשי הפועל ירושלים - קינזי (צילום: ניר קידר)
טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

בהפועל מודאגים לקראת חצי הגמר: קינזי בספק גדול

אחרי הניצחון על אילת, הפנים של הפועל ירושלים הן לכיוון חולון - ביום שני הבא, 12.2, ייערך חצי גמר גביע המדינה. הדאגה הגדולה של הקבוצה היא טרנס קינזי הפצוע

פורסם בתאריך: 5.2.18 14:28

אמש חזרה הפועל למסלול הנצחונות במסגרת המחזור ה-20 , אחרי שני הפסדים רצופים ורשמה ניצחון על הפועל אילת של שרון דרוקר 72-84, כשרונלד רוברטס עם 16 נקודות וג'רום דייסון עם 14 נקודות הוליכו את הקבוצה.

הסיפור במשחק היה דווקא הטקס לכבודו של שחקן הקבוצה לשעבר אמרה סטודמאייר, כשקהל לא הפסיד לעודד את הסנטר גם בסיום המשחק והניף שלטים הקורא לחזרתו למדים האדומים.

עכשיו הפועל ירושלים לוקחת פסק זמן ממשחקי הליגה ומתמקדת ב"שבוע הגביע", שצפוי לקבוצה בשבוע הבא כשתשחק מול הפועל חולון ביום שני הבא בחצי גמר גביע המדינה.

מבחינת הקבוצה המטרה היא להגיע למשחק בסגל מלא. הדאגה הגדולה של הקבוצה היא טרנס קינזי, שלא שיחק גם אמש מול הפועל אילת, הפעם בגלל פציעה חדשה – חבלה בעין שספג הסמול פורוורד באימון הקבוצה ביום רביעי שעבר, כשהשחקן סובל מבצקת בעינו.

טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

"צריך להתפלל שכולם יגיעו בריאים לחצי הגמר", אומרים ל"כל העיר" במועדון. כך או כך, קינזי צפוי להירשם למשחק חצי הגמר אך כלל לא בטוח שישותף. "הקרסול שלו במצב טוב יותר", מציין גורם אחר, "גם הבצקת בעין תשתפר עד למשחק, אבל הבעיה שהוא לא בכושר משחק כלל ולא שיחק כבר חודש וחצי וזו בעיה. ייתכן והוא כן ישותף, אבל הוא לגמרי בספק למשחק והכל תלוי בצרכים המקצועיים בכפוף לכשירות הרפואית שלו".

 

 

כמו בכל חגיגת חצי גמר גביע או פיינל פור, גם הפעם אוהדי הקבוצה אמורים להשתלט על יציעי היכל מנורה מבטחים, כשבמועדון יודעים לספר כי למעלה מ-5,000 אוהדים ימלאו את היציעים ויעניקו לשחקנים של מודי מאור אווירה ביתית.

"הקהל שלנו יגיעו בהמוניו כמו שהוא יודע", אמרו בקבוצה. על הפרקט הסיפור שונה וגם בקבוצה יודעים כי מדובר במשחק פתוח לגמרי מול יריבה חזקה מאוד. "חולון היא לא רק גלן רייס", אומרים במועדון, "יש להם הרבה כלים ונרצה לעצור בעיקר את השחקנים המסייעים לגלן רייס כי אותו יהיה קשה לעצור. ראינו כבר בליגה כשגם שהוא נותן הצגה התקפית אפשר לנצח את חולון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר