איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

שחקנים בבית"ר משוכנעים: "שכטר לא ימשיך"

קפטן בית"ר שולב כמחליף נגד בני יהודה על אף שלטענת מקורביו הוא כבר כשיר. חבריו לקבוצה מתקשים להבין את הסיטואציה. מנגד, גורם בקבוצה טוען: "הוא היה פצוע, אנחנו מחזירים אותו לאט"

פורסם בתאריך: 12.4.18 11:59

"בכדורגל יש קארמה, וכדור שהיה נכנס לפני חודש היום לא נכנס. אחת הסיבות לכך היא ההחלטה לשחק משחקים עם איתי שכטר, ודווקא בעונה טובה כשאנחנו רצים בצמרת". כך, במונולוג פשוט, אומר השבוע שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר", כשהוא מעביר ביקורת על ההתנהלות של המועדון אל מול הקפטן.

כזכור, שכטר נכנס לשחק מול בני יהודה ביום ראשון רק בדקה ה-72, וזהו המשחק השני ברציפות שבו הוא עולה מהספסל מאז שב מהפציעה (מתיחה בשריר הירך האחורי, ג"א) מול הפועל רעננה בסיום העונה הסדירה. למעשה, בשני משחקי הפלייאוף היה הקפטן, אחד השחקנים הבולטים העונה, על המגרש ל-34 דקות בלבד – 16 בהפסד להפועל באר שבע ו-18 בתיקו נגד בני יהודה, שני משחקים שדי סתמו את הגולל על חלומות האליפות של בית"ר ירושלים. וזאת על אף שמקרוביו טוענים ש"איתי כשיר לגמרי".

שכטר עצמו נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק נגד בני יהודה, אבל חבריו בבית"ר מספרים כי "באימונים הוא לא מראה כלום. הוא אומר שהכל בסדר. כששואלים אותו אם הוא לא משחק בגלל ענייני החוזה, הוא משיב שאת זה צריך לשאול את טביב".

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

כך או כך, סיפור החוזה של שכטר נמשך כבר זמן רב מדי. שכטר, כידוע, מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולמרות שהוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, הוא מעדיף בינתיים להמתין לבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. אלא שטביב לוקח את הזמן. כזכור, לפני למעלה מחודש וחצי נפגש טביב עם שכטר ועם סוכנו אבי נמני והציע לקפטן חוזה לעונה אחת בשכר של כ-200 אלף דולר עם אופציה לעונה נוספת, בעוד שכטר רוצה חוזה לשנתיים לפחות ובשכר גבוה יותר.

אז האם הספסול של שכטר קשור לחוזה שלו? תשובה חד משמעית אין בנמצא, אבל ההיסטוריה של טביב מראה שאין לפסול זאת על הסף. לפני שלוש שנים היה זה הבלם טל כחילה שמצא את עצמו מחוץ לסגל של בית"ר ירושלים כיוון שלא חתם על חוזה חדש; לפני שנתיים אותו הדבר קרה גם לעומר אצילי, שהשתחרר מבית"ר אחרי הליך בוררות ארוך ומייגע; כשגם השנה זה קרה עם עידן ורד, רגע לפני שהקשר חתם על חוזה לשלוש עונות במועדון.

 

 

"חבל מאוד שהסיפור הזה מול איתי מתרחש עכשיו, הוא דמות חיובית וחשובה עבור המועדון, במיוחד במאבקים שעוד נשארו לנו", מדגיש שחקן בבית"ר וטוען כי "לי באופן אישי אין ספק שהסיבה לספסול של איתי במשחקים האחרונים קשורה בעניין החוזה שלו לעונה הבאה".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף וטוען כי "אני חושב שזה קשור לכך ששכטר עדיין לא האריך את החוזה שלו. זה סיפור לא פשוט בשבילנו, ובמיוחד בשביל שכטר. נראה שהוא לא ימשיך בעונה הבאה וחבל. כלום לא הלך לנו במשחק נגד בני יהודה. גם הפנדל שהחמצנו היה נכנס לפני חודש. ברגע שמתעסקים עם שכטר, שהוא שחקן חשוב עבורנו, ככה זה נראה".

איתי שכטר, חלוץ בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

אחד המצטיינים העונה – שכטר (צילום: ניר קידר)

השחקנים הללו לא לבד, גם גורם במועדון טוען בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "שכטר מסיים חוזה בסוף העונה ובהחלט נראה שזו החלטה של טביב לא לתת לו לשחק. אותו הדבר גם לגבי חן עזרא, שדורש שדרוג לעונה הבאה. חבל, לשכטר הגיע לקבל יותר".

מנגד, גורם אחר במועדון שולל את הדברים על הסף, וטוען בנחרצות כי "שכטר היה פצוע ואנחנו מחזירים אותו לאט-לאט. הסיבה שהוא לא פתח ממש לא קשורה לחוזה. הסיבה היא מקצועית. הצוות החליט לפתוח עם ורד, שחזר לעצמו, ועם סילבסטר ו-וארן. במקום מי הוא ייכנס? במקום סילבסטר שנמצא ביכולת אדירה? במקום וארן שהוא פשוט שחקן מעולה?".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום מי? במקום חלוץ שלא פוגע בזמן האחרון, ובקושי עומד על הרגליים בגלל עייפות. וארן.

    שימו לב שמאז שוארן הוכרח כתגלית הגדולה של העונה, הוא לא פוגע. מאז שסילבסטר הוגדר כחלוץ שלא זקוק להרבה הזדמנויות כדי להבקיע, הוא מגיע להרבה הזדמנויות בכל משחק, אבל לא מבקיע. כנ"ל עם בעיטות העונשין של פריירה, מאז שהם הוגדרו כבינגו, וכשוברי שיויון במשחקים, בעיטות העונשין שלו, כמו הקרנות, לא מגיעות לשום מקום.

    ועכשיו ורד ושחקנים נוספים בביתר ממשיכים לדבר על האליפות כמשימה אפשרית. ורד לא מוכן לחתום על תואר אחד? בסוף ישאר בלי כלום.

    די עם הדיבורים. דברו רק במגרש !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר