תאונת חזית-אחור בין רכב פרטי לאוטובוס (צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

צפו: תאונה קשה בין רכב לאוטובוס ברוממה, עומסי תנועה באזור

נהג הרכב הפרטי נפצע באורח קשה וחולץ מרכבו על ידי עוברי אורח, נוסע נפצע באורח בינוני

פורסם בתאריך: 2.4.17 16:45

תאונה דרכים קשה בין רכב פרטי לבין אוטובוס התרחשה לפני כשעה קלה ברוממה, באזור נרשמים עומסי תנועה. נהג הרכב, כבן 40, נפצע קשה והוא פונה על ידי פרמדיקים להמשך טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק. פצוע נוסף, בן 30, נפצע בינוני עם חבלות בבטן ובחזה מפונה לבית החולים הדסה עין כרם.

מהמשטרה נמסר כי "ברחוב שרי ישראל אירעה תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס. מהמקום פונו על ידי מד"א שני פצועים שנסעו ברכב הפרטי במצב בינוני-קשה. בוחן תנועה בדרכו למקום התאונה.שוטרי אגף התנועה מכווינים ומווסתים התנועה במקום".

ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 16:00 דווח למד"א מרחב ירושלים על תאונת דרכים בשרי ישראל. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשני פצועים, בהם אחד במצב קשה".
 בהמשך לתאונה הקשה ברחוב שרי ישראל, מספר דניאל קצנשטיין, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה: "כשהגעתי למקום נתקלתי בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. נהג הרכב הפרטי היה לכוד ברכבו ללא הכרה וחולץ על ידי תושבים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ובמצב קשה. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי ראשוני לנהג האוטובוס שנפצע בינוני ולשלושה נפגעים קל מחבלות ופציעות וחרדה ששהו באוטובוס שמעורב בתאונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר