גיא רז דיג'יי (צילום: באדיבות גיא רז)
גיא רז דיג'יי (צילום: באדיבות גיא רז)

גיא רז: דיג'יי בירושלים ויוצר מוסיקה

את השם גיא רז הדיג'יי בירושלים - תצרבו טוב בזיכרון. כתלמיד תיכון לא היתה מסיבה בלעדיו כתקליטן, והיום הוא מתבלט כייחודי בתחום החתונות עם מוסיקה ורמיקסים מפתיעים ובלעדיים שלו

פורסם בתאריך: 10.1.19 12:11

להיכנס לאולפן, לקחת חומרים מוכרים ולהפוך אותם ליצירה שלך, שונה לגמרי מהמקור, לייצר להיטים הנושאים בגאווה את החותמת שלך, ליצור יצירה מאפס, שהופכת ברגע לאהובה על הקהל. אלו רגעי השיא בעבודתו של גיא רז – דיג'יי בן 30 המתגורר בהולילנד.

רז, נשוי טרי, הדבר החם בחתונות ובאירועים, מנגן במועדונים בירושלים, תל אביב ואילת מגיל 15 ודיג'יי אהוד ומוכר באירועים רבים. "האהבה למוסיקה התחילה בגיל קטן, זה מהבית, חשבתי איך אני יכול למצות את הפוטנציאל שלי ולהפוך ליוצר נוסף על היותי דיג'יי. מהר מאוד הבנתי שהשוק צמא ליצירות אחרות ומיוחדות, מוסיקה מוכרת שהופכת למשהו אחר. אנשים מחפשים כל הזמן דברים חדשים ומעניינים. כבר בגיל צעיר רכשתי מכשירים מקצועיים לתקלוט. מאז עבר התחום שינויים התפתחותיים והטכנולוגיה הפכה הכל לנגיש יותר ומתוחכם יותר. אני זוכר שהייתי מסיים את הלימודים בתיכון ליד"ה ונוסע לתקלט במועדון או במסיבה. הרגשתי בעננים, זו היתה תקופה מקסימה של התחלה חדשה. הרגשתי על גג העולם".

גיא רז דיג'יי (צילום: אסף קרלה)

גיא רז דיג'יי (צילום: אסף קרלה)

מה מבדל אותך כדיג'יי?

"אני שואף כל הזמן להשתדרג ולהתפתח ולא לדרוך במקום. את כל הידע שלי רכשתי עצמאית בתקלוט ובאולפן. אני נוהג לשבת שעות רבות וללמוד דרך האינטרנט איך לתפעל מכשירים, איך להפוך מוזיקה לייחודית ומעניינת ואני לא עוזב רמיקס לפני שאני מסיים אותו ומרוצה במאה אחוז. מרגע שהתחלתי לעסוק בתקלוט החלטתי ליצור מוזיקה של עצמי. כזאת שאנשים ישמעו ויזהו מיד שהיא מבית היוצר של גיא רז. בעבר הייתי מחלק את היצירות שלי לאחרים, אבל היום אני מעדיף להיות ייחודי בתחום ולנגן דברים חדשניים ויוניקים משלי, לגרום לקהל שלי לקבל חומר אחר לא לעוס. היום אני שמח לומר שדי הצלחתי בכך ואני בר מזל, זה בא לידי ביטוי בעיקר בחתונות שם אני מביא איתי משהו אחר וייחודי".

הלקוחות אוהבים את הרעיון שאתה יוצר בעצמך?

"בוודאי. רואים את זה בשטח. המוסיקה המקורית מייצרת עניין וייחודיות. כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה הכי מיוחדת, הכי מקורית, הכי מעניינת, וכשהם שומעים יצירות שאני בישלתי הם מוקסמים".

גיא רז דיג'יי (צילום: באדיבות גיא רז)

גיא רז דיג'יי (צילום: באדיבות גיא רז)

היכן אתה מתקלט בעיקר?

"אנשים מגיעים אלי כמעט מכל מקום. אני נהנה לשמח חתן וכלה עם המוסיקה שלי להקפיץ את האירוע ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת. מעבר לכך אני מוזמן שלהם למסיבות ולמועדונים".

גיא רז דיג'יי (צילום: אסף קרלה)

גיא רז דיג'יי (צילום: אסף קרלה)

איזה תהליך עובר זוג בתכנון מוזיקה לחתונה?

"נערכת פגישה ראשונה עם בני הזוג ובה קובעים קווים כללים לאחר שבני הזוג מתארים את אופי האירוע, היכן יתקיים, מה הרכב האורחים ומה ההעדפות המוסיקליות שלהם. במידה שיש הסכמה עוברים לפגישה שנייה ושלישית במהלכן עוברים על רשימות מוסיקה ותיאום ציפיות. אני משמיע להם על קצה המזלג חלק מהיצירות שלי ומקבל מהם תמונה כללית מה ההעדפות שלהם ומה פחות. זה משתנה מאירוע לאירוע. בסופו של דבר המטרה היא שבני הזוג יהיו מרוצים וכמובן יקבלו מחמאות ופרגונים על האירוע. ההצלחה שלי היא ההצלחה שלהם וההיפך".

עדיין עם פרפרים בבטן כשאתה מגיע לאירוע או מסיבה?

"בטח. ההתרגשות בשיאה עם כל אירוע או מסיבה. ברגע שזה ייפסק אני לא רוצה להיות שם".

מה קורה אם אין לך מצברוח מתאים למסיבה?

"הכיף הוא שגם אם אני מצוברח, ברגע שאני מגיע לאירוע או למסיבה אני מצליח לשכוח מהכל ואני נטו כולי בתפקוד שלי כדיג'יי".

גיא רז דיג'יי (צילום: באדיבות גיא רז)

גיא רז דיג'יי (צילום: באדיבות גיא רז)

מה עם חופשות?

"אני אחד מאותם בני מזל שעושים את מה שהם אוהבים ואוהבים את מה שהם עושים. אני 24/7 סביב העבודה והמוסיקה. כשאני לא מתקלט אני באולפן ואם אני לא באולפן אז בפגישות. פעם בשנה אני מרשה לעצמי לצאת לחופשה, בדרך כלל לאיביזה, לשם מגיעים במהלך הקיץ הדיג'ייז הכי מפורסמים בעולם".

מה החלום שלך?

"אשמח מאוד לפרוץ לחו"ל. החלום שלי לתקלט במועדונים באירופה ולפרוץ עם המוסיקה שלי החוצה, מחוץ לגבולות ישראל".

 

דיג'יי גיא רז

טלפון: 054-7902502

לפייסבוק: Guy Raz

לאינסטגרם: guyrazz

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר