אוהדי ביתר ירושלים, שחקני הפועל תל אביב (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
אוהדי ביתר ירושלים, שחקני הפועל תל אביב (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

"ירידת ליגה של הפועל תל אביב היא שמחת החיים בשבילנו"

אוהדי בית"ר מאושרים מהמחשבה שהפועל תל אביב תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית: "ירידה שלהם תאחד בין כל האוהדים של בית"ר"

פורסם בתאריך: 7.5.17 15:11

ימים יפים ושמחים עוברים על אוהדי בית"ר. ולא, לא מדובר רק על התבוסה שהנחילה הקבוצה במוצאי שבת ליריבה השנואה מסכנין.

דבר נוסף שגורם לנחת בקרב האוהדים הצהובים-שחורים מתרחש בכלל בפלייאוף התחתון של ליגת העל, שם נדמה כי הפועל תל אביב, ה-יריבה מבחינת האוהדים, נמצאת בדרכה לליגה הלאומית. אתמול, מיד לאחר התיקו המאופס שהוציאו האדומים מתל אביב נגד הפועל אשקלון, נרשמה שמחה גדולה בקרב הקהל הבית"רי, שגם הביע אותה ברשתות החברתיות, תוך שהם מדגישים כי ישמחו מאוד לצפות במשחקי הפועל תל אביב בימי שישי, יום המשחקים של הליגה הלאומית, וגם איחלו לאדומים מפגש נעים נגד הפועל מרמורק של אייל גולן.

"זה אושר שאין לתאר במילים", אומר אבי חמו, מהאוהדים היותר מוכרים ביציע המערבי, "ירידת ליגה של הפועל תל אביב היא שמחת החיים שלנו. כולי תקווה שהם באמת ירדו, כי לי נראה שינסו לעשות הכל כדי להשאיר אותם איכשהו בליגה דרך הגדלת מספר הקבוצות או הקפאת הירידות. בכל מקרה, העובדה שהם והקהל שלהם הכי שנואים בארץ אומרת הכל".

אוהדי בית"ר (צילום: שרון בוקוב)

ימים של אושר. אוהדי בית"ר (צילום: שרון בוקוב)

גם שי, אוהד מוכר שיושב ביציע המזרחי, מדגיש עד כמה ירידת ליגה של הפועל תל אביב תעשה טוב לקהל הצהוב-שחור:  "אנחנו, אוהדי בית"ר, שמחים מאוד על הירידה הצפויה של הפועל. קודם כל אנחנו שמחים שאנחנו לא נתקל בקהל שלהם בעונה הבאה, כי זה הקהל הכי מגעיל בארץ. אני חושב שכל הקהלים של כל הקבוצות בארץ רוצים שהפועל תרד ליגה".

שי מוסיף ומציין כי "יכול להיות שהצבע שלהם טיפה יחסר לליגה, אבל אנחנו מעדיפים לראות אותם יורדים ליגה מאשר להתעסק איתם ביציעים. חוץ מזה, אני חושב שירידת ליגה של הפועל תל אביב תאחד בין כל האוהדים של בית"ר. הירידה שלהם תעשה טוב לכולנו".

בעוד האוהדים נרגשים ומאושרים, חלק משחקני בית"ר מנסים לשדר ממלכתיות, כשאחד מהם טוען בשיחה עם "כל העיר" כי "זה לא עושה אותי יותר מאושר. אותנו השחקנים הפועל לא מעניינת. אנחנו רוצים רק להתקדם ולהשתפר, וזה לא טוב לשמוח לאיד".

שחקן שני מוסיף כי "הפועל תל אביב לא מעניינת. אנחנו שמחים ממה שעשינו העונה, ולא נהנים מחוסר הצלחה של קבוצה אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר