ירושלים תמונה כללית (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

דעה | תמיכה במפלגות הימין תבטיח את עתיד ירושלים

פורסם בתאריך: 4.4.19 11:39

תמיכה במפלגות הימין תבטיח את עתיד ירושלים

לבחירות הארציות יש חשיבות מכרעת על עתידה של מדינת ישראל. מדובר בחגיגה של דמוקרטיה וזו אינה קלישאה. זוהי ההזדמנות של העם להשמיע את דברו וההזדמנות של אנשי העשייה בפוליטיקה לזכות מחדש באמונם. בהקשר הירושלמי, הבחירות חשובות אף יותר כיוון שיש קשר הדוק וזיקה מאוד גדולה בין משרדי הממשלה והרשות המקומית בעיר. הבחירות הקרובות למעשה ישפיעו על האופן שבו אנחנו, עובדי הרשות, נוכל לקדם נושאים חשובים עבור התושבים. ככל שמפלגות הימין, ובייחוד מפלגת האם שלנו, הבית היהודי, יזכו לתמיכה בעיר כך נוכל להביא לשינויים גדולים יותר.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מה שהופך את הבחירות לחשובות ביותר עבור תושבי ירושלים הוא שהעיר מקבלת מענקים מיוחדים כמו למשל מענק עיר בירה, אותם ניתן לקדם באמצעות השרים ומשרדי הממשלה השונים. הדוגמה הכי טובה לכך היא המאבק על התקציב הקודם – קיבלנו תקציבים רבים עבור פרויקטים חשובים ופסטיבלים לרווחת התושבים מהמשרדים השונים וזאת בנוסף לתקציב העירוני הקיים בכל רשות מקומית. מדובר בתקציבים קריטיים, באמצעותם ניתן לסייע לאזרחים רבים ולהמשיך לפתח את העיר. הקשרים עם משרדי הממשלה מחזקים באופן ניכר את היכולת שלנו לקדם את ירושלים וצריך לתמוך בבחירות הקרובות בשרים אשר דואגים לירושלים ונאמנים לה.


חגית משה (צילום: יח"צ)

חגית משה (צילום: יח"צ)


בנוסף, מפלגות הימין מאמינות שירושלים צריכה להישאר מאוחדת תחת ריבונות אחת ולדאוג לכלל תושביה ובכללם כמובן גם תושבי מזרח ירושלים. וזאת בעוד שמפלגות השמאל רוצות לחלק את ירושלים ולהיפרד משטחים, גישה אשר תגרום לפילוג בעם ובין תושבי העיר ולא לשלום. השלום יכול להיווצר רק מתוך שיח וחיבור אמתי בין התושבים ולא מתוך הפרדה. מבחינה ביטחונית פתרון שתי המדינות יביא את ירושלים למצב הקשה שבו שרויים יישובי העוטף והעיר שדרות – מותקפים באופן תמידי על ידי גוף טרור. לכן, חשוב לתמוך ולחזק את מפלגות הימין אשר יבטיחו את אחדותה של ירושלים תוך דאגה לכלל התושבים החיים בה.

כל תושב ירושלמי אשר העיר באמת חשובה לו צריך לחזק את מפלגות הימין ולתמוך בשרים אשר יסייעו לקדם את העיר ולהמשיך לפתח אותה מבחינת כל ההיבטים בדיוק כפי שעשינו עד לבחירות אלו.


חגית משה, סגנית ראש העיר, יו"ר סיעת הבית היהודי בעיריית ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמי

    יש היום בוטים שמפיקים כתבות יותר מעניינות מזאת… לא קונה אף מילה של פוליטיקאים. בתור ירושלמי שחי בעיר הזאת מיום הולדתי, מאסתי בפוליטיקאים, עמותות ובעלי אינטרס שכופים את האג'נדות ההזויות שלהם על העיר הזאת וממש מזיקים למרקם החיים. מנסיוני, האנשים האלה לא באמת מכירים את העיר הזאת ברגליים שלהם, לא שמים לב לניואנסים הקטנים, לחיבורים, ולאיפה שקורה הקסם… הם כמו פיל בחנות חרסינה, באים עם תוכניות מגלומניות שמחטיאות את צרכים האמיתיים של הירושלמים… ירושלים שינתה את פניה, היא כבר לא העיר שגדלתי והתבגרתי בה. היא נעשתה עיר יותר מנוכרת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר