השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)
השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולדים של שבתי: סדנאות שוקולד בירושלים

לא כדאי להגזים באכילה שלו אבל הוא מוריד לחץ דם ועוזר נגד מחלות לב. הוא אהוב במיוחד על ילדים אבל גם מבוגרים נהנים ממנו. השוקולד, הממתק הפופולרי והאלגנטי בעולם הוא מוקד העיסוק של שבתי ברודר. השוקולד של שבתי מציע סדנאות שוקולד מיוחדות כך שכולם יוכלו ליישם גם בבית

פורסם בתאריך: 22.1.20 17:43

אין ספק שהתרבות היהודית היא עשירה והביאה לעולם לא מעט משפטי חכמה אשר הפכו למכוננים ונכנסו לפנתאון הלאומי שלנו. אחד מאותם משפטים הוא "מבשרי אחזה אלוה" הנאמר בספר איוב, שפירושו ראיית בורא עולם מהתבוננות על גוף האדם. האנטומיה והצורה שבא נברא האדם היא מלאכת מחשבת ומלאה בכתבי סתרים שהצולל פנימה מגלה עולם ומלואו, אשר מאירה את האדם כמכונה משומנת ומתוכננת לפרטי פרטים.

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

אחד הדברים הנפלאים הוא הורמון האנדורפין, הורמון המקנה תחושת אופוריה ועליונות, מה שגורם לאדם התמכרות למייצרים אותו. יש לא מעט דרכים להגיע להפרשת אותו הורמון, בין אם זה פעילות גופנית או לפי מחקרים רבים אכילת שוקולד. לצד טעמו המתוק והעשיר, אחד הגורמים להפיכתו של השוקולד לממתק הנצרך והאהוב ביותר בעולם, הוא הפרשת הורמון האנדורפין ברגע אכילתו.

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

שבתי ברודר, בן 30 מהישוב אפרת, אזר אומץ ועשה מה שכולנו חולמים עליו – הפך את התחביב הגדול שלו למקצוע ודרך הפרנסה העיקרית שלו. מאז היותו ילד נמשך שבתי אל השוקולד בעקבות טעמו העשיר, אך שגדל וחקר אודות הזהב האכיל התגלה לעומק ולסודות הרבים שטומן בחובו הממתק האהוב ונשבה בקסמו עוד יותר. זה כבר 4 שנים שחי ונושם שוקולד, מאז הקים את העסק הפרטי שלו "השוקולדים של שבתי". כיום הוא מציע לקהל הרחב מגוון של סדנאות שוקולדים ופרלינים, הנותנים למשתתפים חוויה חד פעמית, המטריפה ומשגעת את כל החושים וכזאת הנשארת ונחרטת בזיכרון.

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

לקוחות שונים עם אהבה אחת – הסדנאות של שבתי למבוגרים ולילדים:

הקסם של השוקולד לא פוסח על אף אחד מהאוכלוסייה והקסם שלו טמון בכך שהוא מותאם לכל גל. כמומחה לשוקולד שבתי ברודר יודע זאת באופן ברור, ולכן אינו מגביל את הסדנאות שלו למגדר אחד בלבד, אלא מספק סדנאות שוקולד למבוגרים ולילדים, כל אחד מותאם לקהל היעד וללקוחות. סנדת השוקולד של ברודר למבוגרים יכולה להתאים לכל קבוצה בגילים האלה, בין אם זה משפחה, ימי גיבוש מהעבודה, מסיבות פרטיות או מסיבת רווקות. ברודר מביא מעצמו ומשתף את קהל המשתתפים בסיפורים ואנקדוטות על חייו ונקודות המפגש עם השוקולד בצירי זמן שונים. סדנת הילדים מותאמת לפי קבוצות גילים שונים, ובה לוקחים המשתתפים חלק בעשיית והכנת פרלינים בסוגים שונים. הסדנה מעשירה את הידע של הילדים בשדרוג השוקולד על ידי תוספות שונות. סדנה שלישית היא קצרה יותר ומועברת יותר בצורת הרצאה ובה שומע הקהל איך וכיצד נכנס השוקולד לחייו של ברודר והפך לנרטיב משמעותי.

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

השוקולד של שבתי (צילום: פרטי)

שבתי ברודר לא מסתפק ועוצר בידע שכבר רכש, אלא מנסה להמציא את עצמו בכל פעם מחדש ולהביא עוד עניין לסדרת ההרצאות והסדנאות שהוא מפעיל בגאון. לשם כך הוא לומד כדרך טכניקות שונות ובעיקר ניסוי וטעיה על מנת לצבור ידע בשלל תחומי השוקולד, ולאחרונה במיוחד בתחום צביעת הפרלינים  שבו התאהב, או לדבריו :"הצבע מעוררים את השוקולד לחיים". בנוסף כאמור, ה/שוקולד בא לידי ביטוי בגירוי החך ובשביל זה ברודר מתאמץ במיוחד ומנסה שלל שילובים וטעמים אשר יקנו לו ייחודיות ויצרו עניין  אצל לקוחות הרבים שצבר עד כה. חווית ההשתתפות בסדנאות של שבתי ברודר היא כזאת אשר פורטת ומשחקת עם כל החושים, מהמראות המרהיבים של הצבעים ועיצובי השוקולד, הריחות אשר מבשמים את האוויר, המגע עם חומרי הגלם ובעיקר הטעם הנפלא של השוקולד האיכותי שמכין ומייצר שבתי ברודר.

נייד : 052-5660511 

לפייסבוק: השוקולדים של שבתי Shabtai’s chocolates 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר